Hoe nu verder? MA

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne1984, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Vandaag ben ik tijdens de eerste echo geconfronteert met een missed abortion:(
    Het is gestopt bij 7wk en 6 dagen.
    Hoewel de zwangerschap echt als een verrassing kwam, waren we er wel super blij mee.
    Vandaag tijdens de echo bleek dus dat het helaas niet zo mocht zijn. Ik ben intens verdrietig en het was echt een klap.
    Wie weet hoe lang het kan duren voordat het vruchtje loskomt en wat ik kan verwachten?
    De VK heeft er vast iets over gezegd maar ik heb er niks van meegekregen denk ik:(

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi Suzanne,
    Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel erg voor jullie vind. Kijk even naar het bericht van Kleinem, ook in het miskraam forum. Daar hebben meerdere meiden hun ervaringen gedeeld.

3. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi suzanne, heel veel sterkte! Ik weet nog dat de gyn van alles vertelde toen maar het ging het ene oor in en het andere oor eruit, heel normaal in zo'n shoc-situatie lijkt mij! Mijn MA werd 26-03 geconstateerd, waarschijnlijk waren de vruchtjes al 2 weken dood ( sinds de echo daarvoor). Ik besloot om mijn lichaam het te laten regelen maar er gebeurde maar niets, ook geen enkel druppeltje bloed. Veel verdriet, vooral de eerste anderhalve weken, maar ook tijd om te verwerken en afscheid te nemen. Uiteindelijk 14 april cytotec pillen ingebracht omdat ik er toen klaar mee was en die avond is de Mk dan op gang gekomen, dus bijna 3 weken later. Maar ik lees ook wel eens dat het bij andere vrouwen sneller vanzelf gebeurt. Uiteindelijk ben ik blij met mijn keuze, ik was meteen schoon, 1 maand later ongesteld en meteen daarop weer zwanger...

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Dank je wel voor jullie reacties. Ik zal ook even bij kleinem haar topic kijken

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Suzanne wat vreselijk dat er een MA vastgesteld is. Helaas weet ik wat je doormaakt, wij kregen met de eerste echo ook slecht nieuws. Het overviel ons natuurlijk en ik kon niet gelijk helder denken. De volgende dag heb ik weer contact gehad met de VK en gekozen om het met medicatie op te wekken, ik wilde dat het zo snel mogelijk mijn lichaam zou verlaten en er niet nog dagen op wachten. Omdat Pasen er nog tussen zat kon ik uiteindelijk 5 dagen later terecht bij de gynaecoloog en kreeg ik Cytotec mee, dit heb ik de dag erna ingebracht en 's avonds ben ik alles verloren.

Je moet besluiten wat voor jou goed voelt, afwachten, opwekken of een curettage.

Wil je vooral heel veel sterkte wensen!

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat rot Suzanna, heb ook in augustus een MA gehad en gekozen voor curretage (heb mijn hele verhaal ook in het topic van KleineM gezet). Heel veel sterkte!!

7. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Wat vervelend Suzanna. Veel sterkte gewenst.
    Het heeft allemaal voor en nadelen en weeg af wat voor jou het zwaarst weegt. Ik heb onlangs ook slecht nieuws gehad en gekozen voor medicatie. Helaas heeft dit bij mij niks gedaan, dus uiteindelijk nog gecuretteerd..
    Succes met de keuze!

Deel Deze Pagina