Ik heb sinds anderhalve week ongeveer een onwijs gespannen gevoel in mijn borsten. de klieren in mijn borsten lijken wel opgezet. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Maar tot nu toe niks. Wie heeft dit ook gehad en was toen zwanger?
Tja, ik heb er toevallig heel veel last van nu ik zwanger ben, maar had het voorheen ook toen ik gewoon ongi werd. Het zegt niks over een evt. zwangerschap want het is net zo goed een klacht die heel veel meiden hebben voor dat ze ongi moeten worden.. Succes!
Hoeft niets te zeggen, ik had normaal voordat ik ongi werd ook altijd pijnlijke borsten en deze ronde ben ik zwanger en toen had ik zelfs minder last dan normaal!
Wat mij opvalt is, dat mijn borsten bijna een cupmaat! groter zijn geworden in twee weken tijd. Vreemd hoor.
ik had toen ik gewoon ongi werd alleen pijnlijke borsten en tepels..heel erg..en de 3 keer dat ik zwanger was/ben had ik minder pijn maar wel echt gespannen grote borsten..
Hoi Sisi, Bij mij waren dat echt de eerste tekenen van mijn zwangerschap. Gespannen borsten en mijn bh's zaten niet meer lekker. Mijn borsten waren ook gevoelig. Dat merkte ik vooral als ik zonder bh de trap op of af liep Hoop dat het voor jou ook goed nieuws betekent!
Ik had het 2 weken voordat ik ongesteld moest worden altijd. En nu ik zwanger ben voelt het net zo, het kwam deze keer alleen wat later, een paar dagen voor mijn nod.. Kan dus alle kanten op Liefs
Ik heb altijd vlak na mijn ei tot de dag dat ik ongesteld moet worden,, Maar het kan ook een zwangerschapskwaal zijn natuurlijk!
Mijn borsten zijn altijd voller na mijn ei tot mijn menstruatie. Een poosje werden ze echt bizar groot (cupmaat groter) en pijnlijk!! Mijn vriend hoefde er slechts aan te denken en ik riep al auw! Gelukkig is dat nu weer weggezakt en heb ik weer 'gewoon' iets grotere, stevigere borsten en zijn ze gevoeliger in de periode vooraf aan mijn menstruatie Mijn tepelhoven worden dan ook donkerder..
ik had het wel toen ik zwanger was, een week voor NOD begon dat. Maar als vandaag je NOD is, zou ik een testje doen!!