Bruin bloed verlies 2 dagen voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisanne, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaall

Dinsdag is mijn NOD en had gisteravond en vanochtend bruinbloed verlies met afvegen( Sorry voor het vieze praatje:p ) baalde enorm want dacht dus dat ik ongi was..Alleen na vanochtend helemaal niks meer:S Snap er echt helemaal NIKS meer van! Heb dit nog noooooiitt gehad, normaal altijd gelijk ongesteld en erg ook! Wel super pijnlijke borsten..steekjes links en rechts onderin mijn buik..sochtends heel erg misselijk en overdag soms ook misselijke golven..

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Of miss iemand die dit ook ooit keer heeft gehad?

Durf nergends op te hopen natuurlijk...maar GEEN bloed geeft wel moed...kan nog bijde kanten op..

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Nee, ik heb geen ervaring daarmee. Had ook altijd gelijk na me bruinverlies me ongi...dus wel gek dat het bij jou niet is doorgezet...vandaag is je NOD toch? En, en?

3. Shiva1986

Shiva1986 Niet meer actief

hoi
    ik heb dit ook sinds ik ben gestopt met de pil.
    1a2 dagen voor mijn nod krijg ik roze/bruin afscheiding en daarna zet het gewoon door.

4. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van. Had maandag ongesteld moeten worden. Had zondag 1 rode veeg en daarna alleen wat bruinverlies. Gister en vandaag amper bruinverlies. Ik vraag me af of ik nu al kan gaan testen? Het gekke is dat het wel steeds vochtig voelt van onder (lekker praatje), maar toch steeds witte maatverbandjes.
    Snap er niets van. Ergens denk ik dat mijn ongesteldheid gewoon wat later deze week door zal komen. Misschien ben ik er in mijn gedachten teveel mee bezig, waardoor het later pas komt?

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Het kan volgens mij 2 dingen zijn, of je ongesteldheid is wat later maar de veegjes zijn een voorbode en het breekt toch nog door. Of het kan een teken van een innesteling zijn. Daar komt ook wel heel licht bloedverlies bij voor. Ik ben benieuwd of het nog gaat doorbreken, of liever niet natuurlijk !

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb ik ook gehad, dus kan alle kanten op

7. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, Fiore! Ik heb maar vast een zw.test gekocht. Ga ik nu nog niet gebruiken hoor, eerst nog even tot in ieder geval vrijdag afwachten. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik nu al zwanger zou zijn. Al zou ik het natuurlijk geweldig vinden als het wel zo zou zijn! Ik heb wel het idee dat mijn borsten een stuk voller zijn, maar dat kan volgens mij ook gewoon met menstruatie te maken hebben.
    Ze doen in ieder geval geen pijn en verder heb ik ook geen last van vreemde kwaaltjes.

8. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Bij mij is het vaak een teken dat de menstruatie eraan komt (en elke maand krijg ik weer een sprankje hoop van die 1 a 2 'schone' dagen tussen bruinverlies en het echt doorbreken...)

Maar ik hoop natuurlijk dat het voor jou anders is!

9. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    HeyIk heb ook al last Van het bruine vochtverlies.
    Vrijdag zou ik ongi moeten worden (wat ik niet wil natuurlijk)
    Maar 29febr had ik ineens bruin verlies een half dagje, heb ik nooit .
    Gisteren weer begonnen, maar dan is het ook weer weg.. Steeds dan bij afvegen en soms denk ik dat het ontzettend vochtig is, is het wc papiertje schoon.. Heel vaag
    1/2dagen voordat ik ongi moet worden heb ik bruinverlies wat erger word en op rood doorgaat nu is het echt waterig?
    Mijn temp. Is wel gezakt dus bij mij zal het wel weer doorbreken.
    Ik blijf volgen ;) s6 (wachten duurt zo lang)
    Liefs b

10. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bosuiltje: daarom probeer ik met beiden benen op de grond te blijven en het nog een paar dagen aan te kijken. Al valt dat niet mee, maar daar zul je zelf alles van weten ;)

@Brunette85: dat vochtige herken ik. Ik heb ook steeds dat het heel vochtig voelt daar beneden ;) en dan verwacht dat ik bloed af zal vegen. Ene keer veeg ik dan een beetje bruin bloedverlies af en de andere keer helemaal niets. Jij ook suc6!

11. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Lisanne Afgelopen maand had ik dat ook.
    Daarna zette mijn menstruatie helaas wel echt door.

12. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen hoeveel dagen later je menstruatie pas echt door heeft gezet?

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb dat ook, soms wel 3 dagen en soms een week van tevoren.
    Alle kwaaltjes die ts noemt zijn bij mij PMS.
    Ik hoop dat het voor jou anders is!

14. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Lisanne, en is je menstruatie doorgekomen
    aangezien ik nu hetzelfde als jou onderga....

15. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben zwanger! :D dus geen idee wat het is geweest... 2 keer super positieve test...zie mijn foto!:D

Bekijk bijlage 228589

16. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed, Lisanne, gefeliciteerd!! Een goede zwangerschap gewenst!!

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super ! Gefeliciteerd hoor ! :)

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wow !!!van harte gefeliciteerd!!!

19. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Wow dat noem ik nog eens een mooie test! Gefeliciteerd.. :D
    Bij mij blijft het bruinverlies in matige regelmaat aanhouden en het blijft vochtig aanvoelen, dus het zal wel doorbreken :(

Liefs

20. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Brunette85: herkenbaar. Hoewel ik bijna geen last heb van bruinverlies, maar wel steeds dat vochtige gevoel. Heel vreemd, want je denkt steeds dan dat er bloed zal komen he.

Deel Deze Pagina