Hallo allemaall Dinsdag is mijn NOD en had gisteravond en vanochtend bruinbloed verlies met afvegen( Sorry voor het vieze praatje ) baalde enorm want dacht dus dat ik ongi was..Alleen na vanochtend helemaal niks meer:S Snap er echt helemaal NIKS meer van! Heb dit nog noooooiitt gehad, normaal altijd gelijk ongesteld en erg ook! Wel super pijnlijke borsten..steekjes links en rechts onderin mijn buik..sochtends heel erg misselijk en overdag soms ook misselijke golven.. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Of miss iemand die dit ook ooit keer heeft gehad? Durf nergends op te hopen natuurlijk...maar GEEN bloed geeft wel moed...kan nog bijde kanten op..
Nee, ik heb geen ervaring daarmee. Had ook altijd gelijk na me bruinverlies me ongi...dus wel gek dat het bij jou niet is doorgezet...vandaag is je NOD toch? En, en?
hoi ik heb dit ook sinds ik ben gestopt met de pil. 1a2 dagen voor mijn nod krijg ik roze/bruin afscheiding en daarna zet het gewoon door.
Ik heb er ook last van. Had maandag ongesteld moeten worden. Had zondag 1 rode veeg en daarna alleen wat bruinverlies. Gister en vandaag amper bruinverlies. Ik vraag me af of ik nu al kan gaan testen? Het gekke is dat het wel steeds vochtig voelt van onder (lekker praatje), maar toch steeds witte maatverbandjes. Snap er niets van. Ergens denk ik dat mijn ongesteldheid gewoon wat later deze week door zal komen. Misschien ben ik er in mijn gedachten teveel mee bezig, waardoor het later pas komt?
Hi, Het kan volgens mij 2 dingen zijn, of je ongesteldheid is wat later maar de veegjes zijn een voorbode en het breekt toch nog door. Of het kan een teken van een innesteling zijn. Daar komt ook wel heel licht bloedverlies bij voor. Ik ben benieuwd of het nog gaat doorbreken, of liever niet natuurlijk !
Bedankt voor je reactie, Fiore! Ik heb maar vast een zw.test gekocht. Ga ik nu nog niet gebruiken hoor, eerst nog even tot in ieder geval vrijdag afwachten. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik nu al zwanger zou zijn. Al zou ik het natuurlijk geweldig vinden als het wel zo zou zijn! Ik heb wel het idee dat mijn borsten een stuk voller zijn, maar dat kan volgens mij ook gewoon met menstruatie te maken hebben. Ze doen in ieder geval geen pijn en verder heb ik ook geen last van vreemde kwaaltjes.
Bij mij is het vaak een teken dat de menstruatie eraan komt (en elke maand krijg ik weer een sprankje hoop van die 1 a 2 'schone' dagen tussen bruinverlies en het echt doorbreken...) Maar ik hoop natuurlijk dat het voor jou anders is!
HeyIk heb ook al last Van het bruine vochtverlies. Vrijdag zou ik ongi moeten worden (wat ik niet wil natuurlijk) Maar 29febr had ik ineens bruin verlies een half dagje, heb ik nooit . Gisteren weer begonnen, maar dan is het ook weer weg.. Steeds dan bij afvegen en soms denk ik dat het ontzettend vochtig is, is het wc papiertje schoon.. Heel vaag 1/2dagen voordat ik ongi moet worden heb ik bruinverlies wat erger word en op rood doorgaat nu is het echt waterig? Mijn temp. Is wel gezakt dus bij mij zal het wel weer doorbreken. Ik blijf volgen s6 (wachten duurt zo lang) Liefs b
@Bosuiltje: daarom probeer ik met beiden benen op de grond te blijven en het nog een paar dagen aan te kijken. Al valt dat niet mee, maar daar zul je zelf alles van weten @Brunette85: dat vochtige herken ik. Ik heb ook steeds dat het heel vochtig voelt daar beneden en dan verwacht dat ik bloed af zal vegen. Ene keer veeg ik dan een beetje bruin bloedverlies af en de andere keer helemaal niets. Jij ook suc6!
Ik heb dat ook, soms wel 3 dagen en soms een week van tevoren. Alle kwaaltjes die ts noemt zijn bij mij PMS. Ik hoop dat het voor jou anders is!
Ik ben zwanger! dus geen idee wat het is geweest... 2 keer super positieve test...zie mijn foto! Bekijk bijlage 228589
Wow dat noem ik nog eens een mooie test! Gefeliciteerd.. Bij mij blijft het bruinverlies in matige regelmaat aanhouden en het blijft vochtig aanvoelen, dus het zal wel doorbreken Liefs
@Brunette85: herkenbaar. Hoewel ik bijna geen last heb van bruinverlies, maar wel steeds dat vochtige gevoel. Heel vreemd, want je denkt steeds dan dat er bloed zal komen he.