Hoi! Ik ben 9 dagen geleden bevallen van een prachtige dochter. Ik heb hierbij helaas een scheurtje recht naar beneden opgelopen. Deze is toen gehecht. Omdat ik nogal last had van de hechtingen mochten ze er op dag 7 uit. Helaas bleek toen dat de hechtingen niet gepakt hebben. De wond was nog open! Mijn vk verzekerde mij dat dit vanzelf wel heelt. Nu vind ik dit dus heel eng. Naar mijn idee liggen de wondhelften niet mooi tegen elkaar aan, maar overlappen enigzins. Aan elkaar groeien lijkt me dan lastig... Verder komt er nog steeds wat vocht en soms bloed uit de wond. Op advies van mijn vk spoel ik regelmatig met water en spray ik met calendulan wondspray... Wat vind u hiervan? Het is nu dag 9, het is nog steeds open en er komt nog steeds vocht uit... Liefs, Janneke
Hoi janneke, van harte! Bij iedereen is de wondgenezing anders. Bij jou neemt het net wat extra tijd in beslag. Dit is niet erg. In de meeste gevallen geneest het ondanks dat het open is geweest weer heel mooi. Maar het kan nog best een week duren. Dit is niet erg alleen heel vervelend voro jou. Spoelen en de spray is goed, lucht helpt ook heel goed dus ga regelmatig met de billen bloot! Imke