ik ging vanmorgen naar de wc en bij het plassen ging er een sliert bruin bloed mee en met afvegen ook ik ben hier erg verschoten. maar was maar een malig vanmorgen heb verder geen buikpijn of krampen. ik ben nu 7 weken zwanger hebben meer van jullei hier last van gehad. groetjes ingrid
Bruin is op zich nog niet zo erg, kan nog oud bloed zijn. Als het meer en rood word is het een ander verhaal, dan zou ik even de vk bellen.
Ik heb dit gehad van ongeveer week 8 t/m week 11, bijna dagelijks. Soms zelfs 's nachts na het plassen ook een veeg rose. Ik had ook nooit krampen en het was ook altijd maar een sliertje, met een inlegkruisje op te lossen. Het is allemaal goed gegaan en ben nu bijna 17 weken. Zolang het bruin is en je geen pijn hebt, hoef je je geen zorgen te maken.
Ik heb met 6,5 week 8 weken en 14 weken. Helderrood bloedverlies gehad de hoeveelheid van een menstruatie en ben nog steeds zwanger. Dus ook al zou het helderrood bloedverlies zijn dan hoeft dat niet altijd te betekenen dat het fout zit. Pas als je hevige buikkrampen krijgt of stolsels verliest dan is het foute boel. Anders met bloedverlies kan het twee kanten op. Maar hoeft dus niet altijd foute boel te betekenen. Probeer je niet teveel zorgen te maken weet dat je onzeker ervan bent maar toch.
Ik heb oud bloedverlies en helderrood bloed verloren. En zie, het kleintje is er bijna. Het hoeft niets te betekenen. Als je krampen krijgt dan moet je wel aan de bel trekken. Nu gewoon even rustig aan doen. Niet te zwaar tillen etc... Kijken of het dan over gaat. Maar het kan nog van de innesteling komen.
Bruinverlies komt heel vaak voor. Maar als je er onzeker van wordt even je vk bellen. Al is het maar om je gerust te stellen.
Ook ik heb bruin verlies gehad. In de 6e, 8e en 9e week. In de 6e week was ik helemaal in paniek en dacht dat het mis zou gaan, meteen de VK gebeld en kon 2 dagen later terecht, Gelukkig was alles goed en was er al een kloppend hartje. Inmiddels ook alweer bijna 19 weken zwanger. Wanneer je je echt zorgen maakt, kan je altijd de VK even bellen.
ik heb het in het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Je schrikt wel. Maar het is niets om zorgen over de maken zolang het bruin is. Dan is het nog oud bloed. Zodra je krampen krijgt moet je even contact opnemen met je verloskundige en als je zorgen maakt natuurlijk ook. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap
hey marleentje 26. het bloed verlies was gelukkig eenmalig dus we zijn niet meer naar de gyn gegaan. heb maandag weer een echo maar voel me nu weer super alleen een beetej moe en moet veel plassen. ik zal maandag of dinsdag laten weten hoe de echo geweest is. groetjes ingrid en iris
sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb op 17 augustus een echo gehad en daar was op te zien dat het helaas voor ons voorbij is. ik ben op 18 augustus gecuteerd en het gaat nu redelijk met me. ik ben er nog erg verdrietig van maar we zijn weer bezig om zwanger te worden. het kindje is met 5 weken ongeveer gestopt met groeien. liefs ingrid en iris
Iris, wat naar zeg... Ik wens jullie heel veel sterkte en dat jullie kinderwens maar snel uit mag komen. Liefs, Romy
Wat vreselijk balen, Iris. Ik hoop voor je dat jullie het een plekje kunnen geven en dat het snel weer raak is.