zou het dan toch zo zijn ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suuzie2, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Hai dames.. pff ik ben er zo veel mee bezig maar zat net efffe te kijken

ik kreeg 6 december bloed verlies (met plassen rood) in mijn maandverband alleen maar donker bruin.. en 8 december 5 minuten lang pijn in mijn linker onderbuik .. zou dit dan toch een innesteling zijn geweest? valt me nu een beetje op ze plek

ben eind oktober gestopt met de pil daarna mijn laatste pil bloeding gehad.. of was dit toch een ongi?

:(:(:(:(

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hoe lang heeft het bruinverlies geduurd? Te kort voor een menstruatie?? Als je 6 december innesteling had, zou je nu allang positief kunnen testen. Dus als je twijfelt of het een menstruatie was, zou je kunnen testen. Meestal is een innestelingsbloeding vrij weinig, soms wat bruin, soms wat roze.
    Succes!

3. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    het heeft ongeveer 3 dagen geduurd.. het was echt donkerbruin normaal is mijn menstruatie wel een week (ook toen ik nog aan de pil was het 5/6 dagen)

wel had ik wat krampjes.. maar wist eigenlijk niet wanneer ik de eerste echte ongi kon verwachten na het stoppen met de pil dus ik twijfel nu nog x

4. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    ontdek nu trouwens ook 3 moedervlekjes op mijn borsten
    die ik gister nog niet had.... raaaar!

5. Within

Within Niet meer actief

Je kan het alleen maar zeker weten als je een testje doet.. Ik zou zo vanaf hier niet kunnen zeggen of het in je innesteling was.

6. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb ook vaak last van bruin bloedverlies. maar meestal komt dan toch mijn ongie op gang.

Je leest soms op internet dat de kans op een innestelingsbloeding heel klein is. Maar hoop natuurlijk wel voor je dat het dat was.

Ben benieuwd hoe het afloopt.

Succes iig!

x

Deel Deze Pagina