Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik zijn een hele tijd bezig geweest om zwanger proberen te raken, maar 14 maanden lang zonder succes. Intussen doen we het sinds een paar maanden weer veilig (met condoom), want momenteel zou het heel slecht uitkomen als ik zwanger zou raken (het zou natuurlijk wel heel welkom zijn). We gebruiken elke keer een condoom! Nu heb ik al sinds vorige week zaterdag het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar tot nu toe helemaal niets.. De hele tijd had ik het gevoel dat het eraan zit te komen en nooit getwijfeld dat het niet zo zou zijn, maar mijn vriend en ik beginnen nu toch wel wat te twijfelen.. Maar die kans is toch nihiel, of misschien zelfs onmogelijk..? toch? De afgelopen uren heb ik me wel bedacht een stuk emotioneler te zijn geweest de afgelopen week (daarom wisten we ook bijna zeker dat het eraan zat te komen), beetje lage rugpijn.. dat soort dingen.. Allemaal tekenen dat ik ongesteld zou moeten worden Wat denken jullie??
We gaan morgen iig even op zoek naar een drogist die open is! Aaargh, dat wachten is altijd moeilijk, he? Maar 14 maanden zonder resultaat.. Het zou toch wel heel raar zijn
Hmmz Nana, Rot voor je! Het is ook wel heel onwaarschijnlijk hoor; zwanger met condoom. Het is waarschijnlijker dat je menstruatie even op zich laat wachten. Vaak heb je dan dezelfde (vage) klachten. Wie weet een volgende ronde? Of ga je het niet meer proberen? Groetjes!
ik zit hier ook zo! ik loop bij een fertiliteits arts en heb tot dag 21 echos gehad en hier was een eitje van 13 mm op te zien. dus niet groot genoeg om te springen. nu heb ik ook al vanaf dag 26 last van buikpijn en wij dachten ook echt dat ik ongi ging worden. ik zit nu op dag 39 en nog steeds geen ongi te bekennen. ik heb altijd netjes een cyclus van 34 dagen 1 keer 28 dagen maar toen had ik een ei sprong uit mezelf! dus ik word hier ook een beetje gek van het wachten. en mijn man en ik beginnen nu ook te twijfelen van zou ik dan toch na die echos een ei sprong hebben gekregen en toevallig zwanger geraakt. nou ik heb net testen besteld bij zw&kids die hoop ik morgen in huis te hebben en dan kan ik snel gaan testen hahaha. ook wij waren er de hele maand niet mee bezig want ja we hadden toch echos gehad en er was geen ei sprong dus zwanger worden zat er deze maand niet in. dus gewoon lekker gevreeen zonder dat het moest. nou we zullen zien. ik wil in ieder geval duidelijkheid nu ........
Ik vind het ook heel onwaarschijnlijk.. en ik geloof ook niet meer dat het echt zo is, maar even hadden we het idee wel Tot de zomer proberen we niet meer, maar niet omdat we niet willen, het is alleen niet handig momenteel met de trouwerij en mijn opleiding Ik las ook iets dat je een cyclus over kunt slaan, maar ik vind het zo raar dat ik wel echt de klachten heb die ik ook heb als ik ongesteld ben/wordt.. Ik hoop gewoon echt niet dat ik tijdens de kerst ongesteld word!
Die onduidelijkheid, dat is het lastigst he *zucht* Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en het mooiste zou natuurlijk zijn dat je zwanger bent het zou een mooi kerstcadeautje zijn!
ja het zou een heel mooi kerscadeautje zijn haha. ik hoop ook niet dat ik ongi word met kerst en oud en nieuw dat zijn altijd van die gezellige dagen en romantische dagen dan wil er nog wel eens het 1 en ander gebeuren haha dat kan dan niet. nou ja we zullen moeten afwachten. ik had net weer giga buikpijn dus ik weer kijken maar nee hoor weer niet ongi. ook heb ik lage rugpijn. ik ben ook nog niet erg koud dat word ik meestal ook als ik ongi moet worden. ik dacht zo bijna ongi en dan met de clomid beginnen maar ja dat word nu natuurlijk niets! heel erg vervelend dit jah..........