Hoi, Ik heb een curretage gehad afgelopen woe. Ik heb nog veel last van pijn, in het begin echt menstruatiepijn nu vooral steken... Zijn er meer mensen met deze ervaring? X
heyy allereerst kloote dat je bent gecurreteerd zeg, hoop dat het ene volgende keer wel goed gaat bij je. ik ben 2x gecurreteerd, eerste keer had ik alleen de eerste paar dagen af en toe een klein beetje pijn echt onderin me buik maar het stelde niet veel voor. de 2e x tja toen had ik vooral in het begin pijn in me buik, waarschijnlijk dus me baarmoeder, en dan vooral als ik naar de wc moest, en dan bij beide soorten boodschappen,dan zat ik soms echt krom. het rare is dat ik dat nu nog wel eens heb als ik voel dat ik naar de wc moet voor ene grote boodschap, soms wel vervelend en weet eigenlijk ook niet of het normaal is maar goed. dat je nu af en toe wat pijn en steken ebt is denk ik wel normaal hoor, maar als je twijfelt gewoon je arts vragen scu6
oh wat vervelend voor je, maar ook ik heb het helaas mee moeten maken lang verhaal: na de curretage had ik pijnstillers gekregen 20 st 3x perdag 1 tab. dus merkte ik de pijn niet. dusss nadat de pijnstiller op waten merkte ik toch een buikpijn! ik was zelfs na 1wk voor een nacontrole geweest en alles zag er weer goed uit. dus was helemaal in de war : gyn zegt alles ziet er goed uit maar heb opeens buikpijn na 10 dgn ik me gyn gebeld mocht terugkomen omdat ik bezorgd was maar het was niet medisch noodzakelijk zei ze. TOEN begon ik een beetje na te denken en dat ik de pijn begon te voelen nadat de pijnstillers op waren kort samengevat: ja ik had ook pijn, paracetamol hielp daaraantegen het voelde alsof je te veel sit-ups had gedaan. ik had trouwens bijna geen bloedverlies alleen de curretage-dag zelf en dat was zelfs niet eens een maandverband waardig zeg maar het was pas helemaal weg na me eerste mens. maar hou je sterk, onze tijd komt wel,heus