toch nog kans op zwangerschap of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door em90, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em90

em90 Lid

9 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik weet niet of er nu nog kans is dat ik toch zwanger ben en vandaar dat ik het wou vragen ik hoop wat duidelijkheid te krijgen!
    Het is dus zo gegaan:
    ik zat aan de pil, had de stopweek, meteen daarna was ik 5 dagen de pil vergeten (!) te nemen. In de eerste week dus.
    Dus ik en mijn vriend besloten af te wachten of ik hierdoor (ongepland) zwanger was geraakt. Ik stopte met de pil te nemen en we deden het verder veilig.
    Nu is het zo dat ik in die maand die volgde allerlei vage klachten kreeg die te maken kunnen hebben met zwangerschap en met ontpillen, zoals erge vermoeidheid, vage krampjes onderin mijn buik, extreem gevoelige borsten etc. Ook begonnen mijn tepels te veranderen, ze lijken groter en wat donkerder en er zijn veel bobbeltjes (?) op het tepelhof gekomen. Ook had ik een bolle onderbuik die maar niet verdween. Dit was al een dikke week zo en toen kreeg ik ineens heel raar donkerbruin bloedverlies, maar een klein beetje. De dag erna verloor ik 'gewoon' bloed, waardoor ik dacht dat ik ongesteld geworden was. Dit 'normale' bloedverlies duurde maar anderhalve dag. Nu ben ik een aantal dagen verder en mijn tepels zijn nog steeds anders en mijn onderbuik is nog steeds erg bol. Voordat ik de pil nam en tijdens had ik altijd dezelfde ongesteldheid die niets op deze lijkt.

Komt dit allemaal door ontpillen? Of is er nog een kans dat ik misschien toch zwanger ben? Ik ga namelijk twijfelen doordat mijn tepels anders zijn en die bolle onderbuik...... Zulke dingen blijven niet aanhouden na een ongesteldheid lijkt me?
    Ik heb zwangerschapstesten gedaan rond de tijd dat ik ongesteld had moeten worden en toen ik 1 week overtijd was en die waren negatief.

Alvast bedankt!

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Als je het na die week veilig hebt gedaan is de kans erg klein, eitje moet ook eerst rijpen en groeien en springen...
    Denk dat het verschijnenselen zijn doordat je met de pil gestopt bent.

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    What she said! En je negatieve testen... Lijkt me niet waarschijnlijk dat je zwanger bent!

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    zelfde mening, kans lijkt me nu minimaal. en 2 dagen bloedverlies kan best een menstruatie zijn... 't hoeft niet direct weer te zijn (of te worden) zoals voordat je de pil slikte.

5. em90

em90 Lid

9 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties. Mij lijkt de kans ook erg klein, maar ik bleef twijfelen doordat mijn tepels (nog steeds) veranderd zijn, toch wel erg vreemd dat dat door de pil komt toch? Ook is mijn onderbuik bol, alsof er een bal in zit of zo. Ontpillen ook?

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    volgens mij heb je wel kans op een zw.schap want je cyclus begint bij de eerste dag van je ongesteldheid. dus zat je in je 2de week van de cyclus toen jullie onveilig vreen en eind 2de week begin derde is je eisprong en dan nog ongeveer 2 weken luteale fase.

En mannelijk zaad kan wel tot een week leven al is het gemmidelde 4 dagen.

Maar omdat je wel gevloeid hebt en je negatieve testen hebt is de kans klein.

Deel Deze Pagina