Hallo allemaal, Ik heb een vraagje,heb nu al een week last van een raar gevoel in mijn buik en soms misselijk en ben vaak moe maar kan niet slapen.Ik had eigenlijk gisteren moeten krijgen maar deze kwam niet,maar nu ging ik naar het toilet toe en verloor ik een paar druppeltjes vies donker bruin bloed en ook met het afvegen is het heel erg bruin(normaal heb ik hier geen last van tijdens de en is het gewoon licht rood). Hebben jullie hier ervaring mee en willen jullie dat met me delen? Groetjes Tijgertje
Hallo, Bedankt voor jullie reacties,denk dat ik het nog maar ff afwacht wat er verder gaat komen of niet hahaha. En dan over een paar dagen een testje als het niet doorzet en als het wel doorzet dan maar lekker verder klussen met me mannetje en genieten,maar natuurlijk hopen dat we snel mama en papa mogen worden. Jullie ook succes met alles, Groetjes Tijgertje
Hallo tijgertje, Ik heb nu al tien dagen last van bruin bloed.. volgens de gyn moet mijn ongi toch echt een dezer dagen door gaan zetten. Ik zelf heb nergens last van... geen buikpijn, helemaal niks... vind t een beetje een vreemde zaak omdat ik toch al een jaar van de pil af ben. vreemd... een vrouwelijk lichaam!
Hi Bieltjuh, Ja een vrouwen lichaam is inderdaad vreemd,ik heb ook geen last van ongikrampen,alleen een raar trekkend gevoel in mijn buik maar dat heb ik nu al een week. Maar waarschijnlijk zijn alle dingen die ik voel wel gewoon toeval omdat ik er teveel mee bezig ben,maar ja 7 maanden van de pil af en wil zo graag mama worden. We wachten het geduldig af zou ik zeggen.(Hahaha geduldig). Groetjes Tijgertje
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties maar wil deze topic afsluiten het heeft helaas toch doorgezet. Nieuwe ronde nieuwe kansen moeten we maar zeggen. SUCCES ALLEMAAL Groetjes Tijgertje82