Neeeee gatverdamme wat kak zeg! Pffff.. Veel sterkte! Ik hoop voor je dat het snel doorzet en dat je verder kan. Neem ook je tijd hè ❤️
Hè bah, bulakgirl! Wat jammer dat het tóch nog misging, en wat heb jij lang in onzekerheid moeten zitten. Echt niet leuk. Wel goed dat je er vrede mee kunt hebben en ik snap dat je nu wil dat het ‘afgelopen’ is. Kan de gyn je daar niks voor geven? Ik kreeg toen pillen die het allemaal op gang brachten. Daarna was m’n baarmoeder ook mooi leeg. Dat ging allemaal vrij snel. Heel veel sterkte en knuffel die jongens maar goed: beste afleiding die er is!
En hier vandaag goed nieuws gekregen: een mooi kloppend hartje, één kindje en vermoedelijk de termijn die ik zelf ook vermoedde: een dikke 7 weken. Over 2,5 week mag ik weer terug. Ben absoluut opgelucht, maar merk nu al dat ik weer uitkijk naar de volgende echo en bevestiging. Maar gelukkig zei de VK dat met deze termijn en zo’n hartje de kans op een miskraam aanzienlijk kleiner is (zo’n 5%). Ik wil het graag geloven, maar dat heeft nog tijd nodig na die miskraam vorig jaar...
@Ruubs Dankje! Heb me vandaag ziek gemeld, even rust! @Zaza258 Wat ontzettend fijn zeg! Gefeliciteerd ❤️ ik snap je voorzichtigheid, maar ik hou m'n vingers gekruisd voor je! Vrijdag middag mag ik weer naar de gynaecoloog, ik verwacht dat als het dan nog niet allemaal eruit is ik idd pillen ga krijgen, of curretage... Maar goed dat zien we vrijdag! Ondertussen is het een flinke menstruatie geworden, dus verwacht dat het wel eruit komt nu...
Sterkte met het hele gebeuren. Het is echt een heel proces. Ik hoop dat je het snel kunt sluiten... Pas goed op jezelf. Fijn dat je nu met je zoon kunt genieten. Hoe cliché het ook klinkt afleiding moet soms helpen maar.... probeer ook tijd voor je verdriet te nemen.
Whaaaaaaaa jaaaaaaa hoera!!! Gefeliciteerd lieve Zaza! ❤️ Die spanning en onzekerheid blijft maar van een mooi kloppend hartje en een goede echo moet je écht even genieten!
Het was voor mij ook schrikken, vanmiddag toch weer bloedverlies. NIet veel, maar toch wel weer dat rode. Ik heb besloten het even te gaan afwachten, mocht het erger worden of doorslaan bel ik de verloskundige. In oktober was het binnen een uur al mis.. en nu is het rustiger. Het zijn spannende weken....
Het is nog steeds hetzelfde maar het is niet schrikbarend veel. Ik kan helaas niets doen dan afwachten. Probeer me geen zorgen te maken. Mijn man is extreem bezorgd, hij wil niet dat ik iets doe vandaag. Dus ik mag niet koken, niet wassen... Ik heb aangegeven dat het niet helpt om steeds op m'n kont te gaan zitten. Hij is nu vrij en is alles aan het doen...
Wat super lief zeg van je vriend! Zou je niet gewoon bellen voor een extra echo? Bloedverlies is echt een goede reden daarvoor hoor!
Ik had met zes weken hetzelfde verhaal. Daar zei men, we kunnen niets doen. Je zult toch moeten afwachten. En dat is nu ook het geval. Als het meer gaat worden bel ik direct. Het is niet fijn zo, onzekerheid. Hoe gaat het met jou verder?
@Joel1981 Ik denk aan je! Ik gun je zo dat er niks aan de hand is! Laat die man van je maar lekker z'n handjes wapperen hoor... Mag best! Komt goed! Ik heb net m'n afspraak van vrijdag verzet naar maandag.... Volgens de assistente zal dit vloeien net zo lang aanhouden als een menstruatie, dus zal vrijdag nog wel vloeien en dan kunnen we toch niks zien... Dus mag nu maandag terug komen.
Dat antwoord herken ik, echter mocht ik in oktober direct komen. Daar konden ze het al zien. Ik denk ook aan jou! En ik houd de hoop dat alles goed blijft gaan... misschien is het bij jou ook nog wel goed. Ik voel me wel schuldig naar m'n man hij is ernstig bezorgd.
Ah oké, wel jammer dat ze niet zo snel handelen. Ook wel goed misschien eigenlijk! Stomme weken! Doorspoelen die tijd!
Ben het helemaal met je eens!! Het is ook goed, we weten heel goed dat als het niet goed is je dit wel merkt qua vloeien. Althans, oktober begon met bruin en binnen een uur was het helder en wou het niet stoppen. September had ik precies hetzelfde, ik had iets verlies en bij een evenement waar ik lang moest staan had ik het idee dat ik in m'n rug was getrapt ook enorm prikkelende benen. Maar niet iedere zwangerschap is hetzelfde. We wachten af!
Oh jee, Joel! Balen zeg. Dapper dat je wacht! Maar je hebt eigenlijk wel gelijk, er is toch niks dat iemand kan doen. Is het wel weinig gebleven? Of is het inmiddels gestopt? Hoe voel je je verder, wel nog steeds alle kwaaltjes?
Maar hier ook alweer een beetje spotting. Sinds zaterdag was het weer afgelopen, dus ik hoopte dat het nu ècht weg zou blijven. Niet dus... Maar gelukkig niet veel. Het wordt echt tijd dat het stopt. Bij ons allemaal!
Afgesproken!!! We stoppen er gewoon mee. Geen rood, roze en bruin meer voor ons allemaal! Weg ermee..