Jeetje, ik heb het ook en het is nog niet gestopt maar ook niet erger geworden... @Zaza258 , hoe gaat het nu?
Ladies, hoe is het met jullie? Het bloeden lijkt bij mij weer te minderen, waardoor ik spijt heb de afspraak bij de gynaecoloog te hebben verzet... Maandag pas...
Bij jou ook nog steeds bezig? Bah! Blijf je wel nog vertrouwen hebben doordat het niet erger wordt? En andere kwaaltjes? Hier is het ook nog niet gestopt, vandaag zelfs het meest tot nu toe. Nog steeds niet vergelijkbaar met een menstruatie, maar wel al meer dan alleen bij het afvegen. Ook wat weefsel. Maar het blijft gelukkig bruin. En nog geen zware krampen en nog wel gespannen borsten. Dus ik probeer me daar dan maar aan vast te houden. Pfff nog twee weken tot de echo! Jij toch ook hè?
Oh dat is balen! Maar maandag is het waarschijnlijk wel duidelijker. Hopelijk kun je dat geduld wel nog opbrengen. Je wordt wel op de proef gesteld zeg
Oh @Zaza258 wat naar!! Wat kut joh.. Stomme bloedingen!! hou hoop! Hier verwacht ik wel echt dat er niks meer zit hoor.. Aflopende zwangerschap testen en bloedverlies zijn geen hoopvolle tekens! ik hoop alleen wel dat het nu dan klaar is.. En dat we weer vooruit kunnen gaan kijken!
Gelukkig kun je maandag terecht. Spannend zeg Dat begrijp ik, verbaasd me dat je zo snel terecht kunt en het kunt verzetten. Hier zijn lange wachttijden, daarom pas volgende week naar de gynaecoloog. Ik hoop echt dat alles goed zit. Fijn dat het bloeden minder is, iedere keer zolang vloeien is ook niet fijn...
Het vertrouwen heb ik wel, dit houden we ook omdat het me niet verder helpt me in de kut te praten. Het is of volgende week een goede echografie, of een miskraam. Het zou erg jammer zijn als het niet goed zit. We hebben ook samen de afspraak gemaakt om bij een slechte echo of een miskraam te stoppen. De afgelopen tijd veel kwalen en ziek geweest. Ga jij niet vragen of je eerder terecht kunt? Ik hoef nog maar een paar dagen.... Succes en ik hoop dat het snel over gaat!
@Joel1981 Het was ook wel lastig hoor... Ze heeft maandag en dinsdag alle artsen bekeken en niemand had eigenlijk plek... Maar aangezien ik op spoed binnen was gekomen heeft ze me nu maandag ook maar een spoed plekje gegeven.. Heftige beslissing ook die jullie hebben genomen, snap 't wel... Ik hou m'n vingers nog even goed gekruisd voor jullie hoor!! Vanmorgen weer een ochtend gewerkt, maar merkte dat ik eind van de ochtend wel snel duizelig werd.. Nu afgesproken 't weekend ook maar halve diensten te doen en even aankijken waar 't vandaan komt. Weet niet zo goed of 't een griepje (jongste is ziek) is of bijwerkingen van de miskraam (3x bloedverlies in een maand) neem in ieder geval voor de zekerheid wat roosvicee ferro in m'n Limonade
Heel veel sterkte maandag. Ik hoop echt dat alles goed zit. Ik google meteen even wat die Roosvicee doet. Ben zelf ook heel veel duizelig. Bij jou kan het natuurlijk van het bloedverlies vandaan komen. Sterkte!
Dankje! Roosvicee ferro vult ijzer aan...ik geef het die oudste nog wel eens als hij een beetje grieperig wordt.. (hij is spier wit met wit blonde haren en blauwe ogen) hij oogt altijd snel alsof hij heel ziek is, terwijl hij dan gewoon moe is ofzo... normaal vind ik het een heel vies drankje... Nu niet dus denk dat het wel nodig is xD
Bedankt voor je tip! Hier heb ik iets aan. Ik denk aan je maandag! Succes en beterschap voor je zoontje
Nee nee nee! Het bruin bloed is overgegaan in rood! Hoe moet ik nu nog vertrouwen houden? Ik vraag me af hoe lang ik me voor de gek kan houden dat het nog goed zit? Eerst een beetje bloed, dan na een korte stop meer. En nu ook nog rood! Het lijkt gewoon op een heel langzame miskraam. De krampen ontbreken alleen en m’n borsten ontploffen, maar verder nog maar weinig vertrouwen Sorry voor het geratel. Ik moet het even kwijt.
Oh nee meis! *hele dikke digiknuffel* ik snap je onzekerheid heel goed! zelfs rood bloed hoeft nog niets te betekenen.. Maar met je ervaring kan ik het me zo voorstellen! Is het veel?
Bedankt voor de reacties. Het zet gelukkig niet door. Het is nu weer bruin. Ook niet fijn, maar dat ben ik inmiddels al gewend . En de lichte krampen die ik had lijken door m’n darmen te komen. Maar ik durf niet echt te hopen dat het rode/bruine over is, ik schrik telkens weer. En ergens houd ik hoop, en ergens durf ik ook niet te veel hoop te hebben uit angst voor slecht nieuws... Hoe is het bij jullie? Is het bij jou inmiddels wel gestopt @Joel1981? En @bulakgirl ; jij hebt morgen de afspraak nietwaar?
Pfff @Zaza258 wat een achtbaan! Vermoeiend hoor! Sterkte hoor! Probeer je hoop te houden! Ik heb morgen idd om 10:30 een afspraak.. Vind het toch wel een beetje spannend hoor!
Jeeeeeetje wat was dat weer spannend! Vreselijk dat bloedverlies. Dan denk je meteen dat het game over is hè. Hoe ver ben je nu? Want ik stond ervan te kijken hoe laat je nog innestelingsbloed kan verliezen.
Ja, het was echt schrikken. Maar probeer mezelf te kalmeren dat dit geen miskraam-hoeveelheid was. En gelukkig tot nu eenmalig. Maar wie weet! Ik ben nu 8 weken. En een innestellingdbloeding kan het niet meer zijn met deze termijn. Volgens de verloskundige houdt dat niet zo lang aan (want op een paar dagen na bloed ik al een maand!). Zij verklaart het door een goed doorbloedde baarmoeder en zaken zoals seks (al moet ik daar nu niet aan denken met dat bloeden ), moeilijke ontlasting of zelfs al zoiets als hoesten. Tsja, ik zal het maar moeten aannemen... Hoe is het bij jou? Wanneer mag jij weer naar de gyn of vk?