Bruin bloed....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joel1981, 12 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ah oké, nee. Nou leuk zo goed doorbloed zijn! o_O
    Maar het komt echt goed. Heb er een goed gevoel over!!

Hier gaat het goed. Enorm gespannen en onzeker, maar geen bloed meer gezien.
    Ik mag woensdagochtend weer. Termijnecho bij de gyn (zo damn spannend met die groei die achterloopt) en intake verloskundige.

2. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    @bulakgirl veel succes en sterkte vandaag!

@Joel1981 ook veel succes maar ook gewoon veel plezier en genieten! Tweeling, tweeling, tweeling.... :roflmao:

3. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

@bulakgirl , ik denk aan je...ik hoop op een kloppend hartje of een mooie echo!!

@Ruubs , ik moet Donderdag pas en als het een tweeling is ga ik echt gillen. Het lijkt me super. Ik ben zelf een tweeling, alleen is mijn zusje overleden. Ik ga gewoon uit van één kindje.

Voor alle dames die bloedverlies hebben.. succes. Hier is het gestopt.

Wat wel grappig is, ik praat met mijn man ook over jullie. Ik ben zo blij dat ik heerlijk kan klagen en praten zonder schaamte. :roflmao:

4. Joel1981

Ik duim voor je, we zijn bijna even ver... spannend...en ik ga uit van een goede echografie en groei. Ze kunnen er ook zo naast zitten...
    Als je de echografie hebt kunnen we dan ook al iets zien van een schedel en het geslacht? De NUB is te vroeg..maar ben jij ook zo benieuwd en willen jullie het weten?

5. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    #225 bulakgirl, 10 feb 2020
    Laatst bewerkt: 10 feb 2020
    Mijn baarmoeder is leeg... Ze zag wel vocht rond m'n eierstok, dus nu hcg geprikt om een bbz uit te sluiten anders moet ik vanmiddag nog geopereerd worden...

Heb om 13:00 weer een afspraak om te kijken.

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ooooh echt! Had helemaal in m'n hoofd dat je vandaag moest, stommmm! Hè bah nog ff geduld dus!!

7. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Wat 'fijn' dat je baarmoeder leeg is. Ik duim heel hard dat alles mooi schoon is en dat je van deze onzekerheid af bent!

8. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ik heb naar de Chinese geslachtskalender gekeken en op basis daarvan is het een jongen haha.
    De vorige keer klopte het, dus als het weer klopt dan begin ik in die kalender te geloven :roflmao:
    Wij willen het graag weten, vooral ivm de naam. We gaan dan alleen tegen niemand zeggen dat we het weten. Proberen dan hahaha

9. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Dankje! Ja tis goed zo... Maak me wel zorgen om dat vocht... Bbz verwacht ik eigenlijk niet hoor... Maar hou wel buik krampen, dus iets lijkt me nog niet lekker te zitten!

10. Joel1981

Sterkte.... hopelijk geen BBZ.

11. Joel1981

Hier ook! :roflmao::roflmao:
    Mijn man gaf aan dat het praktisch is, maar hij is gewoon een nieuwsgierig persoon en wil niet wachten;) :cool: ik wil het niet weten...en ook weer wél. Een surprise bij de geboorte is ook leuk. Maar het niet weten is ook slopend. :confused:
    Als ik het weet kan ik het toch niet geheim houden omdat ik niet goed kan liegen:cry:

Ruubs vindt dit leuk.
  12. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Lieve Bulak, weet je al meer?

13. Joel1981

Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat @bulakgirl

14. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Niks aan de hand! Gelukkig... De baarmoeder is leeg, geen hcg meer dus ook geen bbz! Vocht rondom eierstok is vermoedelijk een gesprongen cyste? Ik hoefde me er geen zorgen over te maken... Maar kon wel de krampen verklaren die ik nog voelde :)

Dus voor mij is dit verhaal voorbij! Ben blij dat mijn lichaam het zelf opgepakt heeft... Blijf wel meelezen over jullie zwangerschappen dames!! Laat mijn zwangerschap nou de enige zijn die mis is... Ik kom een volgende keer wel weer aan de beurt... Deze zat toch nog niet op de planning! Sterkte @Zaza258 @Ruubs en @Joel1981

15. Joel1981

Sterkte...en ik wil niet raar overkomen maar neem de tijd te herstellen. Dit kost echt even tijd. Gelukkig geen BBZ maar wel een miskraam. Dikke knuffel en rust goed uit!

16. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Super naar en verdrietig. Geef het inderdaad de tijd!
    Gelukkig dat er verder geen complicaties waren.
    Sterkte!!

17. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    #237 Zaza258, 10 feb 2020
    Laatst bewerkt: 10 feb 2020
    Ik klikte al op ‘vind ik leuk’ omdat je over ons praat met je man. Maar toen zag ik het verhaal van je zusje. Wat erg!
    Misschien dan wel extra speciaal als je zelf een tweeling krijgt!
    Ik ga mee aftellen naar donderdag voor je!

18. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    En voor jou hopen dat het snel woensdag is!!
    Hahah, ja dat geslacht is wel een dingetje! Maar voor nu nog veel te onzeker over de zwangerschap zelf, dus nog geen kriebels om het te weten. Maar de nieuwsgierigheid zal wel na de termijn en NIPT komen!

19. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Oh arme @bulakgirl! Ik had het toch nog gehoopt voor je. Maar wel fijn dat alles in orde is. Hopelijk snel weer nieuwe energie en wie weet dan ook een nieuwe en hopelijk goede zwangerschap!
    Maar inderdaad, zoals Joel en Ruubs zeggen: neem ook je tijd om dit een plekje te geven. Je hebt veel meegemaakt de afgelopen weken :(

Leuk als je wil blijven meelezen, maar ik begrijp het ook als dat niet gaat of je even je hoofd er niet naar hebt staan. Maar ik zou het wel heel leuk vinden om over een tijdje jou weer te mogen aanmoedigen/steunen als het weer zover is! Veel sterkte!

Joel1981 vindt dit leuk.
  20. Joel1981

Dat is niet erg, maak je hier geen zorgen over!

Deel Deze Pagina