Onze mini is goed gegroeid! ❤️ Lekker aan het bewegen, er werd naar ons gezwaaid haha. Ennnn de lengte nu eindelijk volgens termijn! Zooooo'n opluchting! We mogen nu van de gyn naar de verloskundige overstappen. Enkel de 20 weken echo zal bij de gynaecoloog zijn.
@Ruubs ..ahhh wat een schatje! Gefeliciteerd. Ben blij voor jullie! Geniet lekker van het kleine wondertje in je buik. Ik moet morgen en sta nu al een beetje onder spanning..
Bedankt dames! Alles is prima!!! Geen tweeling maar wel 10 weken zwanger. Alles ziet er voor nu goed uit!!! Op naar de twaalf! Hoe is het met jullie?
Haaaaa goed nieuws! ❤️ Heeeel fijn! En al 10 weken! Schiet het ineens meer op, haha! Wil je een fotootje plaatsen?
Wat mooi! Echt blij voor jullie! En toch ook wel prettig dat er duidelijkheid is over 1 of 2 Was die termijn trouwens wat je verwachtte? Of ben je vooruit gezet?
Vooruit, ik schrok echt. (4 dagen maar) Ik kan nog niet bevatten dat het gewoon goed zit. Het ging namelijk al vaker mis. Door het bloedverlies en VMK mag ik van geluk spreken dat er één kindje zit.
Ha dames, hoe is het met jullie? Is bij iedereen nu het bloedverlies eigenlijk gestopt? Ik heb een vraagje aan jullie, jullie hebben (helaas) ook wel eens een miskraam gehad, had jullie man het daarna ook moeilijk met weer intiem zijn? Ik merk dat ik behoefte heb aan contact met hem op die manier, maar in plaats daarvan raakt hij me in principe niet meer aan... Waar hij voor de miskraam niet van me af te slaan was zeg maar.. Ik vroeg me af of jullie dit herkennen in een soort van rouw proces en of jullie tips hebben? Mijn man is een binnenvetter en heb al aangedrongen met me te praten, maar dan krijg ik terug dat er niks aan de hand is en niks om over te praten is... :-/
Hee bulakgirl, hier is het bloed helaas nog niet helemaal gestopt. Maar het is gelukkig niet veel en ben er inmiddels al aan gewend. Hoop wel dat het de komende weken echt gaat stoppen. Is niet echt fijn. Wat vervelend dat je problemen ervaart met intiem zijn. In mijn geval viel dat wel mee, we hebben wel een gesprek gehad vooraf en echt afgesproken twee maanden rust te nemen (dus geen seks om een baby te maken). In die periode deden we het buiten de vruchtbare dagen om. Maar merkte wel dat m’n man toch weer wat koudwatervrees had toen het weer ‘moest’ gebeuren na die periode. Dat maakte hem aanvankelijk iets minder enthousiast, maar dat keerde gelukkig wel weer terug. Maar goed, dat is mijn verhaal. Het is voor ieder persoon en dus ook iedere man verschillend. Blijf erover praten is mijn enige tip, hopelijk werkt dat. En anders ook de tijd nemen...
@Zaza258 het lijkt me zo lastig om bloed te blijven vinden.. Ook al is er nu niks aan de hand, lijkt me toch verwarrend! Succes ermee! Ja, ben het gesprek idd nog eens aangegaan... En er is me wel iets meer duidelijk.. Het hele gedoe heeft hem meer gedaan als ik dacht, ben blij dat ik zijn kant nu gehoord heb.. Maar Ook dat hij mijn kant begrijpt..