Bruin bloed....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joel1981, 12 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie?

    Ik blijf me steeds maar zo onzeker voelen en gespannen. Het fijne gevoel na een goede echo blijft maar zo kort hangen. Baal daar enorm van. Ben echt een ras positieveling, dus ik herken mezelf hier helemaal niet in.
    Heb ook helemaal niet te behoefte om het tegen mensen te zeggen terwijl ik mijn vorige zwangerschap niet kon wachten, hebben het toen bij 10 weken al bekend gemaakt.
    Pffff bleh bah grrrrr zucht, dat!
     
  2. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Hmmm kan het me zo goed voorstellen! :( hoe gat het nu met je?

    probeer vast te houden aan het feit dat de controle goed was!
     
  3. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Helaas voor het weekend te horen gekregen dat het hartje van ons kleintje met 9w3d is gestopt met kloppen. Wéér staarden we naar een stil beeld, dit keer had het kleintje al armen en benen. Wéér die blik van de verloskundige die moeilijk weet hoe ze het nieuws moet brengen (terwijl we het zelf al zagen).
    Ik dacht met die vorige missed abortion door het diepste dal te zijn gegaan, maar er blijkt nog een laag onder te zitten. Ik kan alleen maar huilen en stel 1000x per dag de vraag: waarom? Waarom nu weer? Wat was er niet goed? Na dat harde hartje met 7w was er toch maar nog zo’n kleine kans? Waarom zijn wij dat weer? Word ik nog wel eens zwanger? Gaat het dan weer mis?
    Ik weet dat ik hier wel weer uit kom, maar m’n vertrouwen is langzaam wel diep beschadigd.
    Ik had de gyn nog gevraagd naar het bloeden: ze zei dat het vermoedelijk niet de reden van het misgaan was, omdat het kleintje nog zo lang gegroeid is. Maar ook dit zal ik nooit meer kunnen vertrouwen.
    Ik was heel graag bij jullie bevallingslijsten aangesloten en had me zó ontzettend verheugd op een septemberkindje. Het mocht helaas weer niet zo zijn :(
    @Ruubs en Joel (die volgens mij van ZP af is?) veel succes en plezier met de zwangerschap en @bulakgirl, wellicht tot bij een nieuwe zwangerschap?
     
  4. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Neeeee wat ontzettend kut! :( heel veel sterkte meid! ❤️

    Kunnen ze er niet iets mee? Wordt het niet eens tijd dat ze gaan uitzoeken waarom het je steeds gebeurd! :(

    Ik denk aan je!
     
    Zaza258 vindt dit leuk.
  5. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Neeeeeeeee lieve lieve Zaza sjezus :cry: Wat moet dat vreselijk zijn, zo erg.
    Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen.
    Heeeeel veel sterkte en veel geluk voor de toekomst. Ik kan me voorstellen dat jullie vertrouwen nu voorgoed verpest is. Wat erg :(:(:(:(:(
     
    Zaza258 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina