Bruin bloed....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joel1981, 12 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
     
  2. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje pffff maar dat is ook iets van gek van te worden! Gewoon echt heftig.
    Hoe ver ben je nu?
    Wat jammer dat er nog niet meer op de echo te zien was. Dat je niet volgende week al terug mag...

    Wat een tweelingenbende hier haha
     
    Joel1981 vindt dit leuk.
  3. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ben nu wel echt heel benieuwd bij jou! Wanneer mocht je nou terug?
     
  4. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Eerste plekje was pas 3/2, maar dacht heb de verwijzing nog voor het ziekenhuis... Kan daar misschien ook nog vragen of ik langs mag komen eind deze/begin volgende week

    Zou nu op 6 weken moeten zitten....
     
  5. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    20e.... duurt nog heel erg lang:confused:
     
  6. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Ik mis een stuk. Ben je geweest en hoe ging het?
     
  7. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    ze kon nog niet iets duidelijk zeggen.. Ze zag wel een verdikt baarmoederslijmvlies en een wit stipje, maar ze kon nog niet duidelijk zien of er nou een vruchtzakje etc was... Dus mag 3/2 terug komen en moet bellen mocht ik weer heel veel bloed gaan verliezen!

    Het bloeden was heel even gestopt toen ik naar de VK ging, maar na een uur thuis begon de bloeding weer! :( de ene kant een geruststelling dat we gezien hebben dat er nog iets van bloed in de baarmoeder zat... En zolang het niet veel stolsels zijn zegt 't nog niks! De VK werd daar helemaal niet bang van... Maar goed bloeden voelt niet fijn moet het maar gewoon zien... Net voor de zekerheid weer een test gedaan en die lijkt minder knal
     
  8. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Oh jeetje, wat heb ik veel gemist!
    Maar @Ruubs en @Joel1981 wat een geweldig nieuws dat er al hartjes te zien waren. Lijkt me een flinke opluchting!

    Spannend om nog te moeten wachten om te horen hoeveel kindjes het zijn! Maar inderdaad, het allermooiste is dat het in elk geval al één hartje is!

    En wat een tweelingen allemaal! Haha, ik heb niks om over mee te praten. Tenzij ik nu ook twee in m’n buik heb, maar daar ga ik niet vanuit, hahah.

    Het hoeveelste kindje is dit trouwens voor jullie? Voor Ruubs dus minimaal de derde :D heb je meisjes of jongens?

    En @bulakgirl welkom hier! Wat een spannend verhaal! Fijn dat je terecht kon en iets hebt kunnen zien, maar vervelend dat het bloeden niet stopt. Mag je niet nog eens vóór 3/2 langs? Want dat is nog wel érg lang als je zo onzeker bent...
     
  9. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    @Zaza258 nee eerder had ze daar geen plek, maar heb nog een verwijzing naar het ziekenhuis liggen... Mag ik vanaf woensdag bellen, dus mocht het zo onzeker blijven bel ik hun gewoon voor een extra afspraak ;) hoe gaat het nu met jou?
     
  10. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    @bulakgirl Wat eigenlijk gisteren meteen in me op kwam, hadden ze bij 6 weken niet sowieso meer moeten zien dan een stipje? Wil echt geen paniek zaaien, maar zei ze daar niets over?
    Super super spannend zeg!
     
  11. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dit is ons derde kindje inderdaad! Onze tweeling zijn meisjes <3

    En bij jou? :D
     
  12. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Daar zat ik ook al aan te denken... Maar rekende zelf nog een keer na en kwam toen op 5 weken.... En dan kan het best dat het vruchtzakje nog niet goed zichtbaar is... Ik hou heel goed rekening met toch dat het niet goed zit... Maar iets blijft me Zeggen dat het nog wel...bloeding lijkt weer gestopt en echt weefsel nog niet gezien... Enkele kleine stolsels.. Dus het kan echt nog alle kanten op
     
    Ruubs vindt dit leuk.
  13. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Gelukkig zien ze iets..en iets geeft hoop. Ik mag en ga het niet vergelijken maar mijn baarmoeder was leeg in oktober. Geen stipje..en bij jou zit er een stip. Jammer dat je zolang moet wachten ook..maar eerder kijken heeft waarschijnlijk geen zin? En qua testen die aflopen, durf ik echt geen uitspraak te doen. Ik leef met je mee.
     
  14. Smikkel7

    Smikkel7 Lid

    5 mei 2019
    31
    35
    18
    Ik hoop met mijn verhaal een stukje hoop te geven want de onzekerheid is zo erg als je gaat bloeden. De angst om naar de wc te gaan alleen al om te plassen is dan al een trauma .

    In deze en in vorige zwangerschap had ik spontaan zomaar uit het niks een flinke helderrode bloeding. Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik een stolsel iets kleiner dan mijn vuist en de hele wc zat onder bloed tot tegen de tegels aan toe.
    Toen ik een een dag later een echo mocht laten maken bleek er een gezonde vrucht te zitten van bijna 11 weken en heb gebloed tot 16 weken.

    Bij deze zwangerschap begon ik al heel vroeg te bloeden ik schrok me rot ik wou naar bed gaan en het gutste langs mijn benen naar beneden ik wist dat ik een tweeling droeg en was toen rond 7 weken.
    De volgende ochtend verloor ik 2 ontzettende grote stolsels groter dan mijn vuisten, ik dacht daar gaan ze....ik ben ze kwijt...
    Maar het bleken bloedproppen te zijn ik mocht komen voor een echo en tot mij en zelfs hun verbazing zagen ze dat ik zwanger was van een drieling 1 vruchtje was niet mee gegroeid en in de 2 vruchtzakken zaten vruchtjes met knipperende hartjes. Ook hier ben ik blijven vloeien tot een week of 17 helderrood bloed en op de echo was een hele grote bloedprop te zien die uiteindelijk geslonken was.

    Het hoeft echt niet zo te zijn dat bloed verlies altijd leidt tot mk. Want bij mijn 2 mk's 1 met 8 wk en 1 met 16 wk was nergens bloed te bekennen.

    Ik weet hoe het voelt wanneer het gebeurd, praat erover met je vk of gyn.
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  15. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    De huisarts heeft vandaag nog 2x gebeld om te kijken Hoe het gaat, mag niet naar het ziekenhuis van de gynaecoloog dus moet echt even wachten tot 3/2..

    Bloeden is gestopt vanmorgen en ik voel me goed ! Ben hoopvol...
     
  16. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oooh nee met 5 weken kan het zeeeeeker!!
     
  17. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Wat een lieve HA zeg! Wel shit van het ziekenhuis. Hebben ze er ook een blikje geduld bij gegeven? o_O
     
  18. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal! Super heftig. Wat moet je in spanning hebben gezeten.
    En toch uiteindelijk goede zwangerschappen gehad, godzijdank!

    Hoe toevallig, weer een link met tweeling.. :D
     
  19. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    @Smikkel7
    Bedankt voor het delen van je verhaal! Wat ontzettend heftig zeg! Pfff de onzekerheid die bloed brengt is vreselijk! Blij om te horen dat het 2x goed gegaan is!

    @Ruubs
    Ja ben wel echt heel blij met m'n ha!

    Hoe gaat het nu met jullie?
     
  20. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    @Smikkel7 jeetje, wat een avontuur zeg! En wat moet jij in spanning hebben gezeten. Miskramen (zelfs met 16 weken!), bloedingen tot 16 weken, mijn hemel. Maar zo fijn dat het goed gegaan is. Ben je nu nog zwanger, of zijn je kindjes al geboren?
    En hoe bijzonder, een drieling! Hoe is dat om te horen? Dat lijkt me zo dubbel: enerzijds blij dat er nog gezonde vruchtje(s) zijn en dan toch horen dat eentje het niet gered heeft.
    Maar erg lief dat je ons een hart onder riem steekt. Dat is altijd prettig als je onzeker op je echo’s wacht!

    @bulakgirl fijn dat bloeden gestopt is! Hopelijk is het dan nu definitief gestopt en kun je eindelijk meer vertrouwen krijgen.

    Hier is het nog vrij rustig. Gelukkig is er geen bloed meer gekomen en merk toch dagelijks wel iets van kwaaltjes. (Check ook 100x per dag of m’n borsten nog gevoelig zijn :roflmao:) dat stelt me ook gerust.

    @Ruubs wat leuk, twee meiden! Ik heb ook een peuter dochter. Dat was ook via medisch traject (iui), dus toen behoorlijk onzeker de eerste 15 weken ofzo. Afgelopen augustus PER ONGELUK zwanger. Ik kon het niet geloven! Dus compleet onbezorgd. Deze kleine wilde er zo graag zijn, dat zou wel goed komen, dacht ik. Niet dus: missed abortion.
    Dus nu weer helemaal onzeker.
    Wat zou ik overhebben om ook normaal en naïef zwanger te zijn... Maar goed, het gaat om het eindresultaat. En m’n dochter laat zien dat het alles echt meer dan waard is! Of het spontaan of met medische hulp is. Wat een wonder is het toch.
     

Deel Deze Pagina