Bruin bloed....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joel1981, 12 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief


    Nee, ik beschouw dit topic al een beetje als bevalling/zwangerschapsclubje:cool:
    Nee, even zonder gekheid... nog niet. Waarom durf je niet? Wanneer het niet goed zit kun je altijd nog weggaan...
     
  2. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    @Joel1981
    Dat is wel waar idd, we gaan het mee maken maandag! ;) beterschap iig!

    @Zaza258
    Ik weet dat je me niet nog meer onzeker wilde maken Dankje... Ik ga morgen nog een proefje doen met nog meer water in m'n urine... Kijken wat dat doet... Voorlopig ben ik uiteraard weer voorzichtig hoopvol! :)

    Ik ben geen lid van een groepje hier, wil even wat zekerheid eerst.. Maar weet niet of ik dan nog ergens in mag/durf! ;) heb nog wel contact via Facebook met een paar in een groepje van 2014 toen ik zwanger was van mijn oudste zoon!
     
  3. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    :( helaas.... De testen zijn lichter... Veel lichter allebei! Ik mag er dus vanuit gaan dat het mis is! :(

    Denken jullie ga ik dan nog een keer bloeden? Of zal de bloeding van vorig weekend de miskraam zijn geweest? Maar dat de testen nu pas aflopen?
     
  4. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje meid wat klote zeg. Niemand van ons zal een antwoord op je vraag hebben helaas. Ik zou contact opnemen met een/je vk of ha. Veel succes en sterkte!
     
  5. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Oh nee toch, Bulakgirl! :(
    Ik hoopte zó dat het toch nog goed zou komen. Ik durf niet te zeggen of je de miskraam officieel al achter de rug hebt. Ik weet niet precies hoe lang het duurt voor het HCG helemaal afloopt.
    Zou je niet sowieso toch even naar de huisarts of vk gaan morgen? Om dat te checken? En evt. (tzt) een echo om te kijken of alles weer ‘schoon’ is van binnen?
     
  6. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Bedankt meiden!

    Ik heb de huisarts en de VK gesproken (tenminste van beide de assistenten) ;)

    Bloed checken heeft niet zoveel zin volgens de ha-assistente kon beter de VK bellen..

    VK-assistente wilde me geen miskraam garanderen, maar zag wel dat er morgen midden een gaatje is voor een echo! Dus ik mag morgen om 13:15 langskomen en dan kunnen we hopelijk zekerheid krijgen!

    Vanmorgen was de test nog steeds vaag... Hoewel hij wel wat donkerder op droogt... Maar dat is natuurlijk geen garantie
     
  7. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Fijn dat je morgen terecht kunt @bulakgirl ! Hopen op goed nieuws, balen dat de streepjes niet meer knallen.

    Hier is opeens mijn redelijke vertrouwen toch weer weg: de beige/rozige afscheiding is terug en meer dan eerder...
    Zou dat ‘bloeden’ niet langzaam afgelopen moeten zijn? Ik ben opeens weer zó onzeker :(
     
  8. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Oh nee! Ik snap je onzekerheid! Op zich hoeft de afscheiding niks te betekenen hé... Heb verhalen gelezen waarin gedurende de hele zwangerschap bloedingen zijn geweest en gezonde baby's zijn geboren! Ill keep my fingers crossed voor je!
     
    Zaza258 vindt dit leuk.
  9. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ik zit in het zwangerschapsclubje voor uitgerekend in september :thumup:
     
    Zaza258 vindt dit leuk.
  10. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw

    Neeeee gatverdamme zeg, dat mag nu echt wel eens stoppen. Geeft zo'n rot gevoel hè. Is het al minder of gestopt?
    Gewoon bellen hè als je je zorgen maakt.
     
  11. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Spannend!! Veel succes straks. Ik hou het forum in de gaten!
     
  12. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
  13. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    @bulakgirl , heel veel succes morgen! Sterkte. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt...
     
  14. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het begrip! Het is niet echt erger geworden, maar ook niet gestopt. Het is nog steeds beige en soms wat roze. Niet heel veel, vooral op het wc-papier maar ook soms een beetje in m’n broekje. Het maakt me wel echt onzeker. Zeker dat roze, want dan zou je toch denken dat het ‘verser’ bloed is..?

    De vk geeft aan dat het niet zorgwekkend hoeft te zijn en dat het vaker voorkomt, maar dat ze m’n onzekerheid begrijpt. Ik mag evt. ook begin volgende week langskomen, ipv vrijdag volgende week.
     
  15. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    @Ruubs bedankt voor de tip van het zwangerschapsclubje! Ik heb net even gespiekt en het ziet er gezellig uit. Als alles goed gaat, dan meld ik me binnenkort aan. Maar ik wacht toch eerst het bezoek aan de vk af, ik vind het nu nog iets te spannend (durf nog niet na te denken over prenatale onderzoeken en meubels e.d.), ik wil eerst weten of er een hartje klopt.

    @bulakgirl veel succes morgen. Ik ga duimen. Laat je ons iets weten?
     
    Ruubs vindt dit leuk.
  16. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oh sorry ik heb blijkbaar verkeerd gelezen. Zie aan de andere reacties dat je morgen mag. Toi toi toi.
     
  17. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Dat snap ik. Wat dat betreft hou ik me ook afzijdig omdat daar ben ik ook niet mee bezig. Eerst eens zien of er sprake is van een goede zwangerschap.

    Gelukkig dat het bij roze afscheiding blijft. Rot is het wel!!
     
  18. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Ik mag vanmiddag! ;)

    Heb expres niet meer getest vandaag.... Het stomme is dat mijn lichaam nog steeds gemixte signalen geeft... Ik ga ervanuit dat het mis is gegaan... Maar die stiekeme hoop.... Die maakt je gek hé! ;)
     
  19. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Het is bruin en meer geworden (sorry voor de tmi, maar ook met kleine stukjes) :(
    Ik probeer hoop te houden omdat het nog niet rood is en ik niet krom lig van de krampen. Maar ik maak me wel flinke zorgen...
    Miskramen kunnen zich toch ook heel geleidelijk aandienen? :$
     
  20. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Pffff mega spannend!
     

Deel Deze Pagina