Bruin bloed....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joel1981, 12 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oh man, ik snap dat je je zorgen maakt. Ik heb werkelijk geen idee :(
    Wanneer heb je ookal weer een echo?
    Dit is echt allemaal niet leuk die onzekerheid!
     
  2. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Oh nee! :( wat ik om me heen hoorde was dat miskraam van weinig naar steeds meer gaat en zodra het "gebeurd" is geleidelijk weer afneemt... Maar iedereen had het ook echt over flinke krampen en/of buikpijn! Sterkte meid! Als je je er echt zorgen over maakt moet je gewoon je VK bellen hoor... En je afspraak idd misschien wat vervroegen?
     
  3. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    @Ruubs en @bulakgirl dank voor jullie snelle reacties. Ja, ik houd ook met beide scenario’s rekening, dit voelt als het begin van het einde. Maar stiekem houdt de optimist in mij vast aan een goede afloop.

    De vk heeft aangeboden om een paar dagen eerder te komen, maar volgende week. Dus ik moet het echt afwachten vrees ik.

    @bulakgirl veel succes vanmiddag!
    @Ruubs en @Joel1981 hoe is het bij jullie? Ruubs heb jij niet morgen weer een echo? En hoe is het met jullie kwaaltjes?
     
  4. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Ze heeft gezien dat het niet goed zit, we konden geen vruchtje oid zien... Maar wel dat de baarmoeder nog vergroot is en vol met iets van slijm ofzo... Dus heb donderdag ochtend een afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog om nog eens te kijken en evt te bespreken hoe we de baarmoeder leeg krijgen....

    Ik voel me even heel kut! Maar komt goed!
     
  5. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Neeeeee wat super kut zeg!! Veel sterkte..
     
  6. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    @bulakgirl ,

    Wat ontzettend klote voor jullie...ik had echt hoop dat het goed zat. Heel veel sterkte...
     
  7. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    @Zaza258, goed dat je optimistisch bent en blijft..al is dat vaak helemaal niet makkelijk. Het is wel fijn dat je eerder terecht kunt bij de verloskundige.

    Hier gaat het niet zo lekker. Ik bloed niet en het bruine is verdwenen. Waar ik dus heel erg veel last van heb is duizeligheid en spugen. Ik heb steeds het idee dat ik niets heb gegeten en hang regelmatig boven de wc. Ik houd het in de gaten en trek aan de bel als het erger gaat worden. Verder mag ik niet klagen en ben allang blij dat er nu een zwangerschap is...dus ik durf ook niet te klagen. :confused:
     
  8. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL

    Oh nee toch arme @bulakgirl dat is vreselijk. Tuurlijk voel je je slecht. Wat een rotnieuws :(
    Dat komt hard aan, maar hopelijk was je al een heel klein beetje voorbereid op dit nieuws.
    Neem wel je tijd, dat gaat niet in de koude kleren zitten. Heel veel sterkte meid!
     
  9. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje, dan heb je het flink zwaar denk ik zo. Kun je niet naar de huisarts om iets kalmerends te krijgen voor de maag ofzo? En duizelig is ook niet goed, zou je een lage bloeddruk hebben?
    Het is misschien ook een cirkeltje: spugen > weinig in de maag > duizelig...

    Hoe heftig ook, hopelijk helpt het wel een beetje qua vertrouwen in de zwangerschap?
     
  10. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief


    Ik heb er nu alle vertrouwen in dat er één of twee baby's zitten. Ik ga uit van één kindje hoor, maar door dat extreme spugen heb ik twijfels. Het is gewoon afwachten en mocht dit erger worden trek ik aan de bel bij de huisarts. Jammer genoeg is de echo pas over twee weken. :|
     
  11. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje bah bah dat is heftig! Dan wacht je op kwaaltjes en dan komt het ineens kei hard binnen. Pas op dat je niet uitdroogt.
    Duurt nog lang 2 weken o_O
     
  12. Smikkel7

    Smikkel7 Lid

    5 mei 2019
    31
    35
    18
    Wat een onzekerheid allemaal bah sterkte in elk geval meiden. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

    Ik weet niet meer wie het vroeg over 1 of 2 eiig maar ik draag 2 eiige tweeling.
     
    Ruubs vindt dit leuk.
  13. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    @Ruubs heb ik het nu goed onthouden dat jij vandaag weer een echo hebt? In dat geval: veel succes! Ik hoor graag hoe het was.
     
  14. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Bedankt dames! Ik moest gisteren ook gewoon werken, dat was wel heel dubbel.. Ik dacht dat kan ik wel, maar had het toch overschat! Heb even een paar keer heel hard moeten huilen, maar uiteindelijk denk ik wel een plekje kunnen geven.. Ik kijk wel op tegen het feit dat ik dus nog steeds flink zou moeten gaan bloeden om 't kwijt te raken... En dat dat dus elk moment zou kunnen gebeuren :-/ ondertussen heb ik nog steeds tuur streepjes op m'n testen... Dat vind ik ook vaag!

    @Joel1981
    Kijk uit dat je niet uitdroogt idd... Als je echt zo ziek bent steeds is het helemaal niet raar om even contact op te nemen en te kijken je een iets kunt krijgen zodat je weer een beetje wat binnen kan houden misschien? Sterkte!

    @Ruubs
    Succes met je echo!
     
  15. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Och jee, dat kan ik me voorstellen bulakgirl. Het is ook zo verdrietig. Dapper dat je gewerkt hebt, maar neem je momenten gewoon.
    Kan best dat de testen nog aanslaan, duurt altijd wel even voor alle HCG uit je lijf is. Hopelijk valt de bloeding die gaat komen mee, nu je al zoveel gebloed hebt.
    Krijg je nog een echo om te kijken of alles weer ‘schoon’ is?

    Heel veel sterkte in elk geval!
     
  16. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    We hebben vanochtend weer een goede echo gehad. Hartje klopte als een malle ❤️ groei loopt nog 3 dagen achter. Over 2 weken terug naar de gynaecoloog. Voor nu weer helemaal goed dus!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zaza258, Smikkel7, Kiki11111981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Oh wat fijn!! Die 3 dagen kan prima... Hoort wel vaker dat mensen precies weten wanneer bevruchting plaats heeft gevonden en nog klopt dat dan niet met de meting bij de VK! ;)

    @Zaza258
    Morgen gaat de gynaecoloog even kijken en dan verwacht ik ook wel weer terug te moeten voor een controle echo ;) heb daar nu iig nog geen afspraak voor staan...
     
  18. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    @bulakgirl , neem je tijd dit te plaatsen. Niet alleen lichamelijk maar ook het verdriet... werken geeft afleiding, maar wat er is nu speelt is niet niks. Hoe gaat het nu met je?
     
    Ruubs vindt dit leuk.
  19. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Wat een mooie echo!! En achter lopen? Ik neem aan dat je dan gewoon later bent bevrucht? Mooi om te zien en fijn dat het hartje klopt. Ik heb spijt van mijn tweede afspraak, ik heb er bijna 3.5 week tussen omdat ik niet door mevrouw Draak wil worden gecontroleerd maar door m'n lieve gynaecoloog. Nu ik jou echo zie wil ik het liefst nu gaan:roflmao::)
     
  20. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Lief dat je zo aan me denkt :) (heb gelijk weer tranen in mn ogen haha)

    Als ik eerlijk ben en open ben...neem ik er idd geen tijd voor, ik merk dat ik me schuldig voel omdat ik bang ben het zelf veroorzaakt te hebben ivm alcohol consumptie tijdens de prille zwangerschap... ik was immers ongesteld geweest een week ervoor dus wist ik veel... daarnaast heeft mijn man erg last gehad van zijn humeur in de anderhalve week dat we wisten zwanger te zijn en nu we zekerheid hadden was hij ineens weer een stuk gezelliger.. Hij zegt zelf dat dit niks te maken heeft gehad met het nieuws dat we gisteren hebben gehad, maar toch voelt het niet fijn.

    Ik ben een open boek, ik houd niet van geheimen en liegen... op mn werk heb ik dus ook open kaart gespeeld over wat er aan de hand is/was... toen ik mijn manager dus gisteren vertelde dat de zwangerschap misgelopen was kreeg ik een "oh, gelukkig! Dan raak ik je niet kwijt! Ik kan niet zonder je hoor!" Dit was ook wel weer een extra klap in mn gezicht, later wel een appje gehad met excuses dat ze niet even tijd voor me gemaakt had om erover te praten en dat ik dat morgen evt wel met haar kan zitten om te praten...

    Dit samen maakt toch dat ik gisteren en vandaag echt wel een paar keer ineens overmand wordt door mijn gevoelens ik ben gewoon nog verdrietig :) maar veel tijd om er iets mee te doen heb ik niet... Met 2 kids van 3 en 5 en een full time baan heb ik niet veel tijd over ;)

    Maar het komt goed!

    Houd jij het nog een beetje uit met die misselijkheid?
     

Deel Deze Pagina