Bruin bloed....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joel1981, Jan 12, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

Jun 4, 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Dat is zeker vervelend Joel. Wordt het inmiddels al iets minder? En houd je überhaupt iets binnen van eten en drinken?
    Ik heb wel met je te doen hoor. Zelf zou ik soms wat meer kwaaltjes willen -ter bevestiging van de zwangerschap- maar als ik jouw verhalen lees bedenk ik me gauw weer.
    Sterkte!

2. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

Jun 4, 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hahah, dat klopt. Een eenling is inderdaad veel minder risico. En stel je voor: 2 tweelingen! :eek:

Hier nog redelijk hetzelfde, het is echt niet veel. Maar toch wel vaak bij het afvegen. Tot nu toe alleen bruinig/beige, geen rood, geen krampen. Dus hopelijk nog geen slecht nieuws. Maar het zou wel eens mogen stoppen... is niet goed voor m’n gemoedsrust als dit nog lang zo doorgaat...

3. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    @Zaza258
    Ja dat wel idd... Stiekem weer hoop ;) maar goed ik heb wel iets meer vrede met wat er komen gaat mocht het echt niet goed zijn volgende week

Vervelend dat je nog zo'n last hebt van bruin verlies! Kan me zo goed voorstellen wat dat met je doet :( houdt moed! ;)

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Ennnn weer bloedverlies! :( nu ook met steken en krampen, verwacht dat het nu op gang aan het komen is... Heb m'n man gebeld die komt me ophalen van m'n werk.... Ze zoeken het maar even uit zonder me! Heb zin om diep onder de dekens met een warme kruik in bed chocola te eten!

5. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

Jun 4, 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Ooooh jeetje, wat naar! Ga maar lekker naar huis en kruip in bed met chocolade en Netflix inderdaad. Bah, dit is niet leuk :cry:
    Heel veel sterkte!

6. Ruubs

Ruubs Bekend lid

Feb 27, 2015
    976
    254
    63
    Female
    Aaaah nee kakkerdekak! Hopelijk valt het nee.. Goed dat je naar huis gaat!

7. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

K*t zeg!!! Héél veel sterkte. Laat ze het maar uitzoeken op het werk. Je gezondheid eerst de rest is bijzaak! Ik had hoop voor je...nu ook nog. Misschien is het toch nog allemaal goed? Digitale knuffel voor jou...

8. Liz81

Liz81 Actief lid

Dec 30, 2019
    174
    103
    43
    Female
    Heel veel sterkte Meis.

9. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Thanks dames! Het stomme vind ik dat ik vanmorgen echt hele pijnlijke krampen had... Heb me erbij neergelegd en voorbereid op een hele vervelende dag... Uiteindelijk heb ik de hele dag in bed gelegen en zijn de krampen vertrokken en bloedverlies ook.... o_O ik wou dat het gewoon eens klaar was:confused:

10. Joel1981

Dat is goed nieuws! Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op wat er nu precies in je buik zit. Ik blijf duimen. Misschien een paar dagen niets doen? Lekker in bed, Netflix of gewoon de dingen doen waar jij ontspanning in ziet? En als ik in jou schoenen stond had ik me ziek gemeld. Je lichaam geeft duidelijk een signaal dat het goed is voor nu.. maar dat is natuurlijk helemaal aan jezelf...

bulakgirl likes this.
  11. Ruubs

Ruubs Bekend lid

Feb 27, 2015
    976
    254
    63
    Female
    Helemaal met @Joel1981 eens! Werk is maar werk. En je manager is op de hoogte én ze heeft nog wat goed te maken. Neem je tijd! ❤️

bulakgirl and Joel1981 like this.
  12. Joel1981

13. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Ja goed! Bloedverlies is volgens mij echt weer gestopt, krampen zijn weg... Heb wel wat "last" van gewone afscheiding, waardoor ik continu het gevoel heb bloed te verliezen... Maar dan met naar de wc gaan erachter kom dat dat niet zo is... Heel verwarrend allemaal!

Ben nu toch wel heel benieuwd naar vrijdag! Al houd ik er nog steeds wel echt rekening mee dat ik elk Moment weer bloed kan gaan verliezen!

Hoe gaat het met jou @Joel1981?

Ik zou morgen wat leuks gaan doen met de oudste... Hij heeft studiedag en wilde graag naar een pretpark oid, maar weet nu niet zo goed wat verstandig is! Misschien toch maar een binnenspeeltuin in de buurt.... Of een park op 20 minuten afstand.. Mocht het dan niet ok zijn hoeven we niet zover te rijden...

14. Joel1981

Ik begrijp het. Moet je nog werken? Of ben je even ziek gemeld. Ik weet niet of je dan erop uit mag..maar daarnaast gewoon doen wat lekker voelt voor jezelf. Ik heb geen idee hoe oud je zoon is maar misschien al oud genoeg om uitleg te geven over dat je je niet lekker voelt?

15. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Ik ben niet ziek gemeld, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over... Meer over het "wat nou als de miskraam ineens op gang komt" sta je daar midden in het sprookjesbos en moet je nog een uur naar huis rijden !

Mijn zoon wordt in april 6 dus hij snapt het wel als mama zich niet zo lekker voelt voor bijvoorbeeld een Efteling... maar heb 't met z'n broertje (3) ook gedaan in de kerstvakantie toen hij een dag geen opvang had en de oudste wel gewoon naar de BSO moest...had 'm toen beloofd dat wij ook samen naar de efteling zouden gaan zodra hij alleen vrij zou zijn! Dus wil wel echt wat leuks gaan doen, maar dan dus misschien maar niet de efteling..

16. Joel1981

Ik begrijp je... lastig allemaal. Gewoon doen wat goed voelt. In hoop dat alles goed is vrijdag...

17. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Ik kijk wel even morgen ochtend... Ondertussen is er weer wat bloedverlies geweest net op de wc...

Hoe is het met jouw misselijkheid @Joel1981?

18. Joel1981

Misschien verstandig iemand mee te nemen morgen samen met je zoon? Ik ben enorm misselijk steeds, maar heb voornamelijk last van mijn humeur :rolleyes: Succes morgen!

19. Ruubs

Ruubs Bekend lid

Feb 27, 2015
    976
    254
    63
    Female
    @bulakgirl was opgelucht te lezen dat het verlies gestopt is, maar dus uiteindelijk toch weer terug :( oh man kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Wat een onzekerheid!
    Hopelijk kan je er een fijne dag van maken met je oudste, wat jullie ook besluiten te gaan doen.

20. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    @Ruubs @Joel1981 ik ben super blij voor jullie dat het er tot nu toe goed uit ziet bij jullie en duim dan ook dat het zo blijft! @Zaza258 jij krijgt hopelijk die zekerheid ook straks! ;)

ik weet nu wel zeker dat bij mij het echt einde verhaal is, mijn test die ik vanmorgen gedaan heb was zo goed als wit, dus dat kan gewoon geen goede zwangerschap zijn! Ik heb er vrede mee en wacht echt op het moment dat het zich doorzet... Want dit wel bloeden, niet bloeden is zoooo frustrerend! Ik wil het gewoon af kunnen gaan sluiten!

Heb uit eindelijk voor plaswijck park gekozen met m'n zoon! Hij heeft het super naar z'n zin en ik vermaak me ook wel! ;)

Share This Page