Hallo allemaal, ik ben benieuwd hoe lang het duurde voordat je weer een 'normale' cylus had na het verwijderen van de Mirena spiraal. Had je snel al ontrekkingbloeding en wanneer werd je weer ongi?
Ik had na het verwijderen van de mirena wat licht bloedverlies. Na 28 dagen werd ik ongesteld. Tweede ongesteldheid na 30 dagen. Dus denk dat mijn cyclus al gelijk weer normaal is.
Hoi meiden! Ik had na 3dgn al gelijk 5dgn bloedverlies (misschien wel ongesteld) en daarna pas na 34 dgn.. Nu weer afwachten! Ik hoop dat ie niet meer komt haha
Ik had na 3 dagen 4 dagen bloedverlies. Nu gok ik op een cyclus van 34 dagen ivm waarschijnlijke eisprong Dus ik ga 2 oktober testen en ondertussen wachten op mijn menstruatie
ik hoop het ook voor je dat zal mooi zijn bedankt voor jullie reactie ook ik ga het meemaken en laat dan hier wel een berichtje achter
hallo, twee dagen na het verwijderen werd ik ongesteld de normale vijf dagen als voor de mirena... vervolgens niet meer ongesteld geworden! 27 juni mirena laten verwijderen en 27 juli al positief getest zo snel kan het dus gaan! inmiddels de 13 weken gepasseerd!
@ lievel dat is echt snel zeg Wow van harte gefeliciteerd en hoop dat je goed voelt dat verwacht je niet denk ik !!!!
hoi dames ben naar 1 dag ongi geworden dus dat is lekker snel ben wel blij dat er niet lang op heb hoeven wachten ik heb overgrens niks gevoeld van het verwijderen van het spiraaltje groetjes linda