Hallo, Ik heb een vraag, ik probeer te ontdekken wanneer ik echt ongesteld ben. Ik weet het dat helder rood moet zijn maar maakt het ook uit qua hoeveelheid? Ik heb een vrij onregelmatige cuclus. Begin okt 2012 gestopt met de pil, 14 okt pilbloeding. 17 nov ongesteld is 35 dagen waarvan 2 helderrood en 2bruineverlies.. 21 dec weer ongi weer 35 dagen waarvan 2 rood en 3 bruin En 26 jan roodverlies met afvegen volgende dag niks en daarna 5 dagen weinig bruin verlies in inlegkruisje.. Dat reken ik op dag 39. Nu heb ik 6 dagen bruin afscheiding in inlegkruisje en vanmorgen dag 7 een rode sliert toen ik op de wc zat (sorry voor detail) en nu alleen nog maar bruine afscheiding in inlegkruisje. Reken jullie dit dan als ongesteldheid? Heb nu ook geen menstruatie krampen, wat ik de vorige keren wel heb. Alvast bedankt. Groetjes lin
hoi je bent duidelijk aan het ontpillen en je eigen cyclus moet nog op gang komen. Minimaal 2 dagen rood bloedverlies wordt toch wel algemeen genoemd voor een menstruatie. Dus dat bruinverlies van nu zou ik niet echt tellen. Gun je lichaam en jezelf nog even de tijd, ontpillen kan wel een jaar duren! Niet leuk maar niets aan te doen. Als je zwanger wilt worden gebruik je verder geen anticonceptie en zie je wel. Begin dan wel met foliumzuur. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord. Soms is het zo lastig wat je menstruatie kan noemen, er staat ook van alles op internet en kan alle kanten weer op. Ik wil idd zwanger worden, maar we zijn het nog niet aan het plannen en ook gebruiken we nog geen testen etc. Ik gebruik sinds ik gestopt ben met de pil, foliumzuur. Voor de rest probeer ik te ontdekken wanneer ik me eisprong heb, maar die voel ik nog niet. Groetjes Lin
hoi meestal voel je je eisprong ook niet. Je kunt het wel merken aan vruchtbaar slijm, meer dan anders, doorzichtig en rekbaar. Mirjam