Hallo, 1 juli heb ik savonds wat oud bloedverlies gehad. Dit was daarna weer gestopt. 2 juli echo gehad, hartje klopt en ben volgens de vk ongeveer 6 weken, kan ook 7 weken zijn maar kunnen ze nog niet goed meten. Diezelfde middag weer bloed verloren. De verloskundige gebeld, ze dachten niet aan een miskraam omdat ik geen krampen en stolsels had en het is oud bloedverlies. Mocht toch 3 juli nog een keer een echo. Alles was goed, hartje klopte zelfs nog sneller en krachtiger . Ze zeggen nu dat als het bloedverlies bij bruin blijft en geen stolsels en krampen grote kans is dat het goed gaat. Nu vraag ik me af of er iemand is die dit ook heeft gehad. En waarbij t ook goed ging. Hoelang houdt zoiets aan. Maak me zorgen dat t elk moment mis kan gaan. Af en toe met vlagen wat pijn in de onderrug maar heb vanaf het begin al menstruatiekrampen af en toe en pijn in de onderrug. Dit schijnt normaal te zijn. Liefs
Ik heb ook rond die periode 2x bruinig slijm gehad...verschrikkelijk spannemd vond ik die tijd.. Ook de lage zeurende rugpijn(die ik normaal tijdens menstruatie had) was af en to er gewoon niet te doen....je kunt niks anders doen als wachten.... Ervan uitgaan dat t goed zit...en zo blijft de hele zwangersxhap spannend want bij elk trimester zijn er weer andere zorgen/twijfels! Succes!
Lage rugpijn heb ik in deze zwangerschap ook gehad, doodeng want bij mn miskraam had ik het ook, maar nu betekende het niks. Heb het nu al een paar weken niet meer.
Ook ik heb dit gehad zo rond de 7 en 8 weken. maakt je erg onzeker he wel fijn dat je al goede echo,s hebt gehad, zit niks anders op dan wachten veel succes
Ja het kan helaas 2 kanten op is mijn ervaring. Bij deze zwangerschap heb ik van week 9 t/m week 10 bruin verlies gehad en ben nu bijna 16 weken in verwachting. Bij de vorige 4 zwangerschappen ging het bruinverlies over in rood verlies en uiteindelijk een EUG, vroeggeboorte en 2 mk's gehad. Hoe lullig ook het is echt afwachten. Probeer zoveel mogelijk te rusten en niet te stressen.
Vervelend die onzekerheid he.. Ik ken iemand en die heeft dit gehad vanaf week 4 tot de dag dat ze bevallen is.. Nooit een oorzaak gevonden en een super gezond kindje is er nu
Ik heb het van week 5 tot week 10 iets van 4x gehad. En elke x zat ik in de stress. Maar ben nu al 33 weken zwanger en mijn jongetje doet het geweldig. Mijn tante heeft van begin tot eind zelfs rood bloed verloren.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb eigenlijk gewoon continu oud bloedverlies, er komt heel weinig op het maandverband. Zeker nog niet eens een halve maandverband in 24 uur. Maar (sorry voor de details) in mijn vagina zit er meer, maar het loopt er dus niet uit. Nu vandaag is het over gegaan in echt bloed Dit gebeurde na/tijdens de stoelgang. Nu is het weer minder en alleen met afvegen roze. Komt eigenlijk niets op het maandverband. Moet me er maar bij neerleggen dat we het over 3 weken pas weten of alles goed is. Liefs
Ik heb toen ik 6 weken zwanger was een week lang bruinverlies gehad. Echo gehad, hartje klopte al. Bleek bij mij te komen uit m'n bm, was allemaal oud bloed dat naar buiten kwam. En zie mijn onderschrift
Bedankt voor je reactie. Bij mij is het ook nog steeds aan te bloeden. Wordt niet echt meer maar ook niet minder. Het is vaker oud bloedverlies, maar wordt nu weer ook wat "vers" bloed zeg maar. Af en toe menstruatiekrampen, maar dat heb ik vanaf t begin. had jij ook krampen tijdens die week dat je bloedverlies had. op de echo was geen oorzaak van het bloedverlies te zien. Ik denk ook dat het komt doordat ik veel last heb van obstipatie. Schijnt dat daardoor ook vaatjes kunnen knappen. Heb t wel echt 24 uur per dag dat er bloed in mn vagina zit. Pff ben t wachten beu. Kan nu niet eens genieten van het zwanger zijn. Zit nu in mijn nachtdienst en ben zo bang dat te straks fout gaat
Hey meis, Ik weet precies hoe je je voelt!!.. Zit ook al een week vol met stress en onzekerheid!... Vorige week ben ik ook begonnen met bruin bloed te verliezen, alleen bij het afvegen.. dat ging heel even verder in helderrood... ik de maandag na het weekend gelijk vk gebeld.. mocht gelijk komen en goddank een goede echo met een kloppend hartje!! (6wkn).. was gerust gesteld, totdat ik de dag erna WEER bloed verloor.. nog meer en helderrood als die keer ervoor.. gelukkig mocht ik de dag erna weer gellijk komen.. en de echo zag er weer heel goed uit.. maar oooh wat blijft het onzeker en spannend! ook ik heb last van obstipatie.. dus de vk zei al.. ga er vanuit dat dit nog niet de laatste keer is... woensdag heb ik weer een echo.. hopelijk weer alles goed! net weer wat bruinig bloedverlies... we moeten positief blijven denk meis!!
Hey Sabinetje, Nou we zitten inderdaad in dezelfde situatie. Hoelang heb jij nu al bloedverlies? Het begon bij mij zondagavond. Het is echt verschrikkelijk he die onzekerheid. Ik verlies niet veel bloed, het is zeker nog lang geen half maandverbandje vol per dag. Meer een paar druppels zeg maar en steeds met afvegen roze. En idd heb ik zeer moeizame stoelgang. En dan steeds daarna echt bloed, wat daarna gelijk weer afneemt. Heb jij ook dat het bij jou er niet echt uit loopt maar als je in de vagina voelt met je vinger er dan wel wat meer bloed zit? Hou je me op de hoogte? Ik heb pas 23 juli weer echo. maar ik ga maandag bellen naar de verloskundige. Liefs
Heey Fleurtje, Vervelend he dat bloedverlies. Ik zit hier ook in spanning. Ik verlies al een week bloed. Het is vorige week vrijdagavond begonnen, het was eerst helder rood en daarna beetje oud bloed. Helaas op dinsdag weer opnieuw rood bloed en daarna weer oud, en helaas donderdag begon het weer. Ik had echt nergens last van, geen krampen etc. Nu heb ik wel veel last van mijn darmen en de pijn trekt naar mijn liezen.! Ik heb maandagavond een echo en we hopen dat we dan een kloppend hartje zien.! Ik hoop voor je dat het snel over gaat en dat je kan genieten van je zwangerschap..!!
Toen ik 6 weken zwanger was in deze zwangerschap toen dacht ik dat ik een miskraam kreeg. Ik verloor allemaal helderrood bloed met stolseltjes, tijdens het plassen kwam er vooral heel mee. Dacht echt dat het mis ging. Maar zie mijn banner: ik ben hartstikke zwanger en hoop dat zo te houden met een gezond kindje over 17 weken. Het heeft bij mij ongeveer een dag aangehouden en daarna veegde ik alleen nog een beetje bruin af (oud bloed). Achteraf hoorde ik dat dit waarschijnlijk gewoon de innesteling was. Dus ik hoop voor jou dat het ook zoiets was. Sterkte.
Ik heb van 4 t/m 9 weken bruin bloedverlies gehad. Soms een dag niet, maar meestal elke dag. Daarbij had ik bandenpijn en wat menstruatieachtige krampjes. Ben daardoor erg bang geweest voor een miskraam. Ik weet hoe je je voelt! Hou vol en veel sterkte, het hoeft niet te betekenen dat het mis gaat. Bij ging het goed, ik ben nu mama van een prachtige zoon.
Deze zwangerschap heb ik véél bloed verloren. Ik dacht ook de hele tijd aan een miskraam, want ik had echt rood bloed. Maar tegelijkertijd was het alleen bloed en geen weefsel. Bij mijn miskramen trouwens nooit stolsels verloren, dus weet ook niet hoeveel het zegt als je geen stolsels verliest. Maar bruin bloedverlies af en toe is vaak onschuldig. Helaas is het verder afwachten, hoop dat het gewoon goed is en je gewoon een gevoelige baarmoedermond hebt.
Heb het vanaf week 6 tot nu toe bijna dagelijks! Ik heb ook veel last van mn darmen (chronische darmontsteking) daarvoor krijg ik elke avond klysma's. Het zit allemaal zo dicht op elkaar en alles is zo goed doorbloed dat het waarschijnlijk bij mij daar door komt. Bij de een bloed het nu eenmaal makkelijker dan bij de ander. Ik maak mij er niet meer zo druk om. Mijn afscheiding is meestal lichtgeel en dan zitten er een paar druppels bruin/roze of rood bloed bij. Ik hoop voor jou dat het ook niks betekent!
Wij hebben vanavond een echo gehad en alles was goed... We hebben een mooi kloppend hartje gezien..! En ik heb ook een week lang bloedverlies gehad.. (zie verhaal iets hierboven)..!! Hopen dat jullie eerst volgende echo ook goed is en dat jullie een kloppend mogen zien..
June gefeliciteerd wat fijn! Ik heb sinds zondagnacht ook bruin verlies met afvegen.. Jullie berichten stellen me wel iets gerust, maar het blijft ergens toch malen he..