Bruin bloedverlies bij 35 weken??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anice, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anice

Anice Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik ben nu 35 weken zwanger en had net tijdens het toiletbezoek wat bruin bloedverlies. Hetzelfde wat je vaak hebt aan het einde van een menstruatie. Ik heb gelijk even gebeld met de dokter maar zij zij dat het niet erg was. Toch vind ik het een beetje vreemd en voel me niet erg gerust. Ik kan zo snel ook geen info op internet hierover over vinden. Wel over bruin bloedverlies in het eerste trimester maar niet daarna. Iemand die dit weet??

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Het zou een bloedvaatje kunnen zijn het is natuurlijk allemaal wat gevoeliger en beter doorbloed, maar als je er nog niet gerust op bent zou ik gewoon nogmaals de dokter bellen of de vk bellen.

3. marlucje

marlucje Lid

25 dec 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het vorige week.:(
    Ik schrok me rot1!!
    Ben bij de verloskundige geweest en die heeft mijn buik gevoeld en hartje geluisterd. Alles goed. Nou ik had dus gevreen met mijn vriend die avond er voor.:) waarschijnlijk een vaatje gesprongen. Gedurende die dag had ik nog bruine afscheiding maar 's avonds was het over. De verloskundige zei dat het nog een keer mocht gebeuren als het daarna weer gebeurt gaat ze nog even kijken. Ik weet nou niet of het gedurende die dag was of een volgende keer. Maar goed het was snel over en de zin in sex is iets minder moet ik zeggen:D ik ben me rot geschrokken.
    Zolang het niet helder rood is kan het dus geen kwaad (denk) maar anders de verlos bellen.
    ;)

4. yade

yade Nieuw lid

9 feb 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben afgelopen week opgenomen geweest in het ziekenhuis. ( 20wkn zwanger) vanwege bruin bloed verlies. Plotseling, zonder gemeenschap te hebben gehad of hoesten oid. Ook eerder nooit last gehad van (bruin) bloedverlies.
    Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan, maar nog steeds is het niet bekend waar het vandaan komt. Voor zover de onderzoeken uitwijzen is alles goed met de baby. Zolang je nog geen last krijgt van steken, rood bloedverlies wat eruit stroomt of weeen zou het geen kwaad moeten kunnen. ( al ben jij inmiddels al 35 weken en kan er mochten er weeen oid komen er veel gedaan worden, ik was tekort zwanger voor weeen remmers, longrijping oid want baby is natuurlijk nog niet levensvatbaar)

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Bij mij gebeurde het met 38 weken en was waarschijnlijk toch deel van de slijmprop. Ik ben de dag erna ook spontaan bevallen. Maar daar is het bij jou nog een beetje te vroeg voor.

Deel Deze Pagina