Bruin/bloedverlies bij 7-8 weken..? :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arian, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Vannacht ben ik 2 keer wakker geworden van menstruatiepijn.. best zware.. Maar dat waren maar momentopnames..

Nu ging ik zojuist naar het toilet, en bij het afvegen zag ik bruin verlies.. Het was niet rood,, maar wat bruinig...

Ook zag ik wat bruinig liggen in de toiletpot.. :)

Mijn misselijkheid is sinds gister ook over,, en kan weer alles eten en doen...

Op dit moment heb ik niet echt krampen, maar wat lichte buikpijn, voelt net als de eerste dag van mijn ongesteldheid...

Wat kan dit zijn..? Gaat het mis? :(

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

tja helaas kan het 2 kanten opgaan nu:( dus je kan niet veel meer doen dan afwachten. ik hoop voor je dat het nog goed zit alhoewel ik bang ben van niet omdat je zware krampen hebt erbij en je kwaaltjes ook weg zijn:(
    ik hoop dat ik het mis heb meid,succes;)

3. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hey Arian,

Toevallig uit het topic "gestopt in oktober 2010"?

Ik kan natuurlijk niet zeggen wat het is, maar heb het zelf meegemaakt tussen de 7 en 9 weken. Ik begon met bruinig verlies wat 5 dagen aan hield. Daarna heb ik heel veel helderrood bloed verloren en had buikpijn.

Tuurlijk dachten wij meteen aan een miskraam. Ze zeggen zolang het bruinachtig is, is er niets aan de hand als het maar niet helderrood wordt!

Zoals je aan mijn banner kan zien, zit onze kleine uk nog steeds goed! Bloed / bruinige afscheiding hoeft niet altijd wat te zeggen, maar als ik jou was zou ik even contact opnemen met de gyn of vk!

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik heb ook last van kleine beetje bruinverlies. Paar dagen nu al, en het is per dag verschillend. Begon vorige week dat ik ook 'snachts wakker werd van de buikpijn. Daarna eigenlijk kleine krampjes door de dagen heen, meer niet. Bruin verlies is ook echt weinig en heel erg lichtbruin en zit tussen de 'gewone' afscheiding.
    Lekker verhaal he... :(

Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, zolang het niet helderrood is. Doe ik iig niet.. Zou niet weten wat het dan zou zijn, misschien aan je vk vragen?

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Choco..
    Hoelang ben jij zwanger nu dan?
    Ik heb idd de gyn gebeld en gevraagd of ik eerder langs kan komen voor de eerste echo.. Die heb ik pas de 29ste.. :(

Anoniem, klopt jah.. uit dat topic.. Je verhaal geeft me wel wat hoop, maar blijf toch onzeker!

Cindy, ik hoop ook dat het goed blijft gaan, maar buikpijn wordt steeds wat meer...

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Weet niet precies hoever ik nu ben. Volgende week echo omdat er de eerste echo niet veel uit te halen was. Ik gok zo'n 6/7 weken nu.
    Maar heb nu geen buikpijn meer, alleen nog heel licht bruin verlies..

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Weet je ik lees hier zovaak verhalen over bruinverlies en krampen en dan gaat t alsnog gewoon goed.

Zelf heb ik 5 missed abortions gehad. Nooit een krampje of drupje bloed maar te zien..

Zelf vind ik dat je ook hieraan niets kan koppelen, zelfde als voor het wel of niet niet hebben van kwaaltjes of het opkomen of verdwijnen hiervan.

Het hoeft helemaal niets te zeggen...maar, het kan ook mis gaan...

8. Alita

Alita Niet meer actief

Het hoeft niet fout te gaan hoor......als het maar niet erger wordt je krampen en je geen roodverlies krijgt...

Bruin is oud bloed dus al geweest....het moet er alleen uit nu...

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja idd bruin bloed is oud bloed dat moet eruit! zolang het niet rood wordt heb ik hoop voor je! en anders de vk bellen of je voor een vroege echo mag,dan ben je misschien gerustgesteld;)

10. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Het is nog steeds aanwezig, het is alleen bruinbloed, maar wel wat lichte buikpijn hoor, lichte krampjes..
    Ipv de 29ste, heb ik nu morgenochtend mn eerste echo.. Spannend..

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

spannend hoop dat alles goed is!

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Gelukkig heb je morgen al jouw echo! Nu hopen dat je goed nieuws krijgt dan.

13. Alita

Alita Niet meer actief

bruinbloed is opzich nog goed.......succes morgen hoor!

14. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik heb zowel met deze zwangerschap als met de vorige bruin bloedverlies gehad met ongeveer 5 weken, 9 weken en 12 weken en bij de eerste is er een kerngezonde jongen uit gekomen en ik ben nu 25,5 week zwanger van de tweede die het goed doet. Dus niet te druk maken!

15. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Arian, laat je even weten hoe het ging?

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heel veel succes vandaag! Mijn duimen draaien dat alles goed is!

17. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Succes Arian.

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Succes ja, en laat het even weten! ;)

19. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bedankt voor het duimen! Maar jullie mogen nog even door duimen, want mijn Gyn was ziek, dus de afspraak is verzet naar morgenmiddag... :(

Ik laat het wel weten!

20. Alita

Alita Niet meer actief

aaaahhhh nee.....je ging voor een echo toch? Kan niemand anders die doen dan

Deel Deze Pagina