Bruin/bloedverlies bij 7-8 weken..? :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arian, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    He bah :(...

2. kayle

kayle Nieuw lid

19 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een positieve test gehad op donderdag, maar ben op de zondag ongesteld geworden het bgon met bruin bloedverlies en is langzaam naar helderrood geworden . heb op de maandag weer getest en daar kwam weer zwanger 1-2 uit.. ik verlies nu nog steeds bloed, is dit verkeerd of een fout teken?? kan morgen langs de huisarts

3. Alita

Alita Niet meer actief

Het duurt even voordat je hcg uit je lijf is.....maar als jij het niet vertrouwt ga geoon naar je HA hoor...

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja langs je huisarts en goede check ups kunnen geen kwaad...

heel grote kans dat het dit keer niet mag baten en je idd ongesteld bent en de HCG niet uit je lichaam is
    maar zoals iedereen weet zijn er nog steeds vrouwen die wonderbaarlijkerwijs gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschap...

dus goede controles etc zijn belangrijk
    sterkte ermee... vreselijk van die onzekerheid:(

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Morgen zijn jullie de eersten die het horen.. :p
    Nu nog steeds wat buikpijn, heeel klein beetje bruinverlies gehad vandaag...

Maar mijn symptomen nemen af.. Hmm, is dit vreemd?

6. Alita

Alita Niet meer actief

meid het hoeft ook niks te zijn he.....ik had het ook beide keren....

Ik wens je heeeeel veel succes........komt volgens mij helemaal goed!

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heel veel succes vandaag!

8. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Meiden,

Het hartje klopt in ieder geval! :D
    Alleen wel 1 week terug gezet.. is dit slim..

Nu ongeveer 6.5 week... Jakkes moet ik nog langer wachten tot de 12 weken. Ik vond 7.5 week al veel mooier klinken.. ;)

Hoe kan dat eigenlijk, is dit slim? Want ik weet namelijk precies in welk weekend mn eisprong was...

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    het kan verschillende oorzaken hebben , laten innestelling bv maar het vruchtje kan ook gestopt zijn met groeien , ik hoop dat ik er naast zit mijn eerste miskraam ging ook zo bruin verlies goede echo kloppend hartje maar een week terug gezet terwijl ik zeker wist dat dit niet kon !
    helaas bleek gewoon dat het kindje niet goed groeide.

ik mocht toen na een week terug komen om te kijken of het wel gegroeit was mischien even aan je gyn vragen

10. Alita

Alita Niet meer actief

nou het hartje klopt idg !!!!

gelukkig....

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Toch nog goed nieuws dan! Mooi dat het hartje klopt. Das het belangrijkste. Snap dat die week terug ff tegenvalt, maar misschien is dat bij de volgende echo wel anders.
    Ik weet ook precies wanneer mn ovu was, maar door mn lange cyclus is het maar de vraag hoever ik nu eigenlijk ben. Vanaf toen gerekend zou ik nu 5 weken zijn. Maar ze rekenen al een week erbij oid, terwijl je nog niet 'echt' zwanger was dus. Snap daar ook weinig van..

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Het hartje klopt! Meid wat mooi voor je! Dus bij deze GEFELICITEERD!!

13. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    ook ik heb al een week last van roze afscheiding of bruinig. vnl als ik naar de wc ben geweest en mijn ontlasting er moeilijk uitkomt. dan zit er gelijk wat verkleuring in mijn afscheiding of de dag erna.
    ben ermee bij de verloskundige geweest die zei dat het door mijn darmen kwam. en dat het geen kwaad kan tijdens de zwangerschap. bij mij was het de eerste x echt bloed vandaar dat ik naar de vk ging. ik probeer me er niet druk meer om te maken. als je er echt mee zit bel je vk voor een afspraak.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier ook sinds 2 dagen in de avond wat rose afscheiding. Een beetje maar. Ik ben wellicht 5.6/6w zwanger. Maar ook mijn syptomen zijn verminderd. Hebben anderen dat ook? Borsten minder gevoelig en buik rommelt minder?
    Ik kan pas 28 maart komen, heb zoiezo al een vroege echo. Ik vraag me alleen af, of het mogelijk is nog zwanger en minder symptomen?

15. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik dacht ook dat ik verder was dan op de echo gemeten was bij 8 weken en 3 dagen ik dacht dat ik een week verder was,maar zag er allemaal goed uti hard je klopte en er was ook al echt een pindaatje te zien haha.maar toen met de 12 weken echo werd ik weer bijna een week voor uit gezet,dus het is ook maar net hoe ze het allemaal meten.ik zou mij nog niet zo druk maken.komt vast allemaal goed.iedergeval succes met wachten liefs esther

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat fijn dat het hartje klopt!
    Een mm 'verkeerd' meten scheelt al een hoop, wacht af tot de termijnecho.
    Ik heb 1 MA gehad en een vmk. Bij de MA had ik op een gegeven moment wat bruin/roze verlies, maar het is waarschijnlijk op gang gekomen door een schok van schrikdraad, beebje was toen al een paar weken niet meer in leven.
    De vmk merkte ik aan lichter wordende testen. Daarna alleen wat bruinverlies gehad, niet eens een normale menstruatie.
    Bij deze zwangerschap heel veel bloedverlies gehad, op een gegeven moment zelfs doorgelekt. En ik heb nu toch echt een springlevend jongentje in mijn buik :)

Deel Deze Pagina