Bruin bloedverlies (en rare rondes)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mayaa, 4 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayaa

    Mayaa Lid

    4 feb 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben nieuw hier en ik hoop ervaringen te kunnen delen en lezen en zo hopelijk te leren van elkaar!

    Ik heb 4 rondes gehad voor onze tweede. Beetje rare rondes tot nu toe. Hierbij een samenvatting:

    Ronde 1:
    3 dpo klein beetje bruin bloedverlies. Later ook opgezwollen gevoel en diarree. Dus ik dacht dat het misschien al raak zou zijn. Maar helaas… 2 weken overtijd toch ong. geworden.

    Ronde 2:
    Niks gevoeld, niks gezien, normale cyclus.

    Ronde 3:
    5 dpo weer wat bruin bloedverlies. 5 dagen lang totdat het duidelijk een ongesteldheid werd. Toen was ik meer dan een week eerder ongesteld.

    Ronde 4:
    14 dpo weer bruin bloedverlies. Volgende dag ongesteld.

    Wie heeft nog meer andere cyclussen tijdens de rondes? Denken jullie dat dat te maken heeft met het innestelen? Kan het innestelen er ook voor zorgen dat de menstruatie eerder komt? Zoveel vragen…
     
  2. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Precies dit vraag ik me ook af! Vorige cyclus begonnen ook lichte krampen een week voor mijn NOD met heel licht bloedverlies, wat uiteindelijk toch een volwaardige menstruatie werd, dit had ik echt nooit eerder gehad. Dacht toen ook aan een mislukte innesteling misschien, wat uiteindelijk mijn menstruatie op gang bracht? Maar geen idee of dat inderdaad echt kan..
     
  3. Mayaa

    Mayaa Lid

    4 feb 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi DBoer, bedankt voor je berichtje. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Op internet is genoeg te lezen dat je door een mislukte innesteling later ongesteld kan worden, maar er is niets te vinden of dat de menstruatie ook eerder kan komen door de innesteling. Als er meer vrouwen zijn die dit meemaken (met normaal wel een regelmatige cyclus) kunnen we misschien voorzichtig aannemen dat het inderdaad aan de mislukte innesteling ligt.
     

Deel Deze Pagina