Hallo! Ik zit nu op dag 27 en afgelopen donderdag heb ik naar mijn idee mijn ei gevoeld (steekjes links in mijn onderbuik) en volgens FF had ik toen ook mijn ei. Nu heb ik vanavond ineens veel bruine afscheiding in mijn onderbroek en rood/ bruin bij het afvegen... Best wel veel... Zit nu dus 4 dagen na mijn ei.... Wat is dit dan? Wordt ik nu ongi of zo....? Wel raar toch? Komt er bij een innestelingsbloeding soms ook veel bloed vrij? Of is dit gewoon mijn ongi en heb ik geen ei gehad!? Help!
Tja, kan vanalles zijn. Maar als je dit niet eerder hebt gehad zou ik het even in de gaten houden. Een innesteling is na 5 a 10 dagen en niet iedereen merkt er wat van. Dit tussentijds bloedverlies kan ook het gevolg zijn van oud bloed, of hormonale ontregelingen. Afwachten is alles wat je kan doen nu... maar ik heb het ook meegemaakt en snap dus heel goed wat er door je heen gaat...
En als ik zo naar je banner kijk, vraag ik me af: heb je deze maand misschien een cyclus van 27 of 28 dagen? Dat kan ook nog, ja!
Ja dat is volgens mij het geval! Ik ben vanmorgen zwaar ongi geworden . FF geeft nu aan dat ik helemaal geen eisprong heb gehad, hopelijk ligt dit aan de ontpilling en ik begin nu weer gewoon bij dag 1 met tempen. Mijn vorige ongi (27 dagen geleden) had ik alleen maar 4 dagen bruinverlies.... Misschien was dit niet een echte ongi (dat verklaart misschien dat ik geen eisprong heb gehad). En is dit dan mijn eerste echte, met alles erop en eraan!