Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Illy, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Helaas had ik in november een miskraam gehad en was ik blij dat ik in mei weer een positieve test had. Bij zeven weken kreeg ik een echo en helaas bleek er helemaal niets op de echo te zien. Ik had twee keer een positieve test gehad en voelde me echt zwanger. Er is drie keer bloed geprikt en het hcg-hormoon bleef ook stijgen. De arts stelde voor om voor de zekerheid een kijkoperatie te laten doen. Achteraf bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd en is mijn rechter eileider weggehaald. Het is allemaal zo snel gegaan en nu ben ik lichamelijk aan het herstellen. Emotioneel vind ik het heel moeilijk om dit te verwerken.
    Mijn vraag is of er meerdere mensen zijn die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad en ook een eileider zijn kwijtgeraakt en hoe het nu met hun gaat... Ik heb erge schrik om weer zwanger te worden. Ik hoop op vele positieve verhalen.

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Allereerst wil ik je veel sterkte wensen met deze vreselijke gebeurtenis. Ik heb ook een bbm zwangerschap gehad ongeveer een maand geleden, maar ik ben door de oog van de naald gekropen want in eerste instantie steeg mijn hcg maar 2 dagen later was het gezakt. Mijn lichaam heeft het dus zelf afgebroken. Het dus niet het zelfde meegemaakt maar wil je toch even sterkte wensen.

groetjes vruchtje

p.s je kan ook even kijken bij de vraag: bbm zwangerschap oorzaak daar heeft meid22 hetzelfde meegemaakt als jou.

3. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Dank voor je reactie. Hoe gaat het nu met je?
    Heb je lang gevloeid?

4. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    hoi illy
    ik heb ook een bbz gehad mijn hgg waarde bleef laag ,maar moest na een maand toch met spoed geopereerd worden bij mij is ook een deel van mn linker eileider verwijderd
    nu gelukkig weer zwanger en het gaat uitstekend nu

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Illy,

Ik heb maar een weekje gevloeid en ook niet zo heel veel gelukkig. Verder gaat het goed met me heb ook geen buikpijn meer. Af en toe heb ik nog even mijn verdrietige momenten maar het worden er steeds minder.

gr vruchtje

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hoi Illy,

ik wil je eerst heel veel sterkte wensen. neem de tijd ervoor en luister goed naar je lichaam.
    zelf heb ik ook een bbz gehad, bij mij is mijn eileider geknapt. bij mij was het accuut en heb het net overleefd. ik heb nu niet heel veel tijd om te reageren maar ik stuur je vanavond even een pb'tje
    nogmaals heel veel sterkte!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid sterkte ermee!

Deel Deze Pagina