Bruin verlies en kans op miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by Babs1977, May 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hallo allemaal,

ik ben nu 9, 5 week zwanger en heb sinds het begin van de zwangerschap al bruin/rosig bloedverlies. Soms een aantal dagen of weken helemaal niks en sinds vorige week vrijdag weer bruin bloedverlies. Ik heb ook 2 keer een echo gehad. 1 keer met 6 weken en 1 keer met dik 8,5 week. Vorige week dus. Beide echo's waren harstikke goed. Vooral de laatste. Babytje was heel goed gegroeid en hartje klopte ook. De verloskundige zegt dat sommige vrouwen meer last hebben van bloedverlies. Het is ook niet zo dat het helderrood is en heb verder ook geen buikpijn.
    Maar ben zo onzeker en mijn vorige zwangerschap is na 5 weken toen geeindigd in een miskraam. Zijn er vrouwen die mijn verhaal herkennen? Ook lange tijd bruin bloedverlies, goede echo's maar uiteindelijk toch nog een miskraam na 9-10 weken? De verloskundige zegt dat de kans nog maar heel klein is en wil het zo graag geloven.....

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi babs,
    ik denk dat je wel gerust mag zijn aangezien beide echo's goed waren. Toen ik een miskraam kreeg, had ik 2 dagen ervoor een beetje bruin bloedverlies en toen hevige buikpijn met alle gevolgen erbij.
    Ik lees dat sommige vrouwen wel eens wat bloed verliezen tijdens de zwangerschap, het wil dus niet altijd zeggen dat het slecht is.
    Laat je niet gek maken ;)

3. Niet meer actief

zag je onderwer[p in het zwanger-topic, maar die is gesloten..

Ik ebn nu 12 weken en vanaf week 8 verlies ik regelmatig helderrood bloed, maar er is niks aan de hand met baby.
    Moet zeggen, heb ook de angelsound dus ik luister af en toe even zelf, en stelt me toch wel gerust.
    Maar bruin bloed is vaak oud bloed, niks aan de hand dus.

ze zeggen al het helderrood is dan is het niet goed maar ook dat is niet waar, ik verlies al vier weken helderrood en alles gaat prima!

blijft toch stressen hoor, ik weet het, maar probeer je niet te druk te maken.

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik was net aan 6 weken zwanger toen ik een bloeding kreeg.
    kreeg een echo bij de gyn maar met beebje was alles goed .
    ik had helder rood bloed ,als ik krampen en buikpijn zou krijgen moest ik direct terug komen.
    de bloeding heeft ook dik een week geduurd,werd wel minder maar had het nog wel wat later was het alleen nog maar wat bruinig.
    de gyn zei al waarschijnlijkeen innestelingsbloeding.
    zo een week of 3 later had ik een kleine bloeding dat was snel over ,denk zelf dat me lichaam wat in de war was van onee hoeft niet ongi te worden ze is zwanger.

dus bloed hoeft niet gelijk op een miskraam te lijden

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb ook bruin bloedverlies gehad met week 7, 8 en 9.
    Ik heb tussendoor met 8 weken een echo gehad en alles was goed.
    Na 9 weken is het bloeden gestopt en met 41 weken en 5 dagen mijn zoontje gezond geboren.
    Het hoeft dus niet altijd fout te zijn, vaak gaat het ook goed.
    Ik hoop dat bij jou ook alles goed is, sterkte.

Share This Page