Lieve dames! Ik ben hier sinds 2012 lid, nooit echt veel geplaatst omdat ik nog al een moeilijke zwangerschap heb gehad in 2012... Maar nu heb ik toch wat dames nodig om mij te helpen! Als jullie dat willen natuurlijk, want ik ben op van de zenuwen... Sinds de zwangerschap en bevalling van onze dochter zijn wij, Naja ik niet meet aan de pil gegaan, ik kon oneens niet meer tegen die hormonen wat eigenlijk in elke anti conceptie zit... Hierdoor dus al die tijd onveilig gevreeën... Wel voor het zingen de kerk uit, eigenlijk is dat bijna altijd goed gegaan... 2x zwanger geworden, en 2x verkeerd afgelopen Wij waren er toen niet echt mee bezig, maar werden wel even goed wakker geschut! Nu zijn we sinds 2 maanden zo ver dat we het wel weer willen proberen om er een kleintje bij te krijgen, Alles uitgerekend kwa eiersprong enzo, Vorige maand helaas ongesteld geworden Maar nu voel ik me zo anders, Ik ben vandaag ontzettend moe wakker geworden, lage buikkrampjes, duizelig, en iets wat zwaar gevoel op de maag... Drinken gaat redelijk maar eten... Bluughh... Ik hoef pas de 17e volgende maand te menstrueren... Ik heb geen idee als ik nu al testen kan of niet.. Iemand enig idee? Dank alvast!
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Ik zou pas 14 dagen na je eisprong testen. Of anders evt pas 17 april als je dan ongesteld moet worden. Ik denk dat je nu nog geen zwangerschapssymptomen kunt hebben, wellicht gewoon een griepje?
Inderdaad. Dat zou betekenen dat je nu rond je eisprong zit TS. Het is echt onmogelijk om nu al zwangerschapssymptomen te hebben. Ik zou eerder nu flink aan de bak gaan gezien je nu rond je eisprong zit. Daar kunnen je klachten ook erg goed vandaan komen. Reken jij je eisprong trouwens uit? Weet je dat een lichaam zich totaal niet aan de uitkomst van zo'n berekening houdt? Calculators, kalenders en apps gaan uit van een gemiddelde. De kans dat je eisprong veel eerder of later komt dan dat een calculator zegt, is zeer zeer groot. Een berejening of calculator of kalender of app kan immers niet specifiek in je lichaam kijken? Dan kun je beter ovulatietesten gebruiken. Die maken gebruik van je urine en zijn daardoor veel nauwkeuriger in het bepalen van je eirong.
Hallo lieve dames Heeft er iemand verstand van traag hcg verwacht zaterdag me nod vandaag een ultra gevoelige test gedaan van zwanger en Kids dipsticks helaas neg vanmiddag is die gedaan nog geen tuur streepje te zien Me lichaam doe erg raar voel me erg zwanger Met een hoop symptomen Die test zou al positief moeten geven vanaf 10 iu dus had eigenlijk verw8 dat dat nu wel zover moest zijn hopelijk zijn er hier dames die me iets wijzer kunnen maken Veel liefs
Dolfijntje, ik zou een eigen topic openen dan krijg je vaak meer antwoord. On topic, wanneer je denkt dat de 17de je Nod is dan denk ik dat je rond je eisprong zit en zou ik een ovulatietest doen.
Misschien gewoon een griepje? Je nod is pas over 2 weken, dan kun je nu nog niet zwanger zijn(lijkt mij) Gemiddeld genomen zou je rond één dezer dagen je eisprong moeten hebben.
Hoi! Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen idee als ik ziek word, Wel heb ik het idee dat ik me iets wat druk maak! Ik hou al vanaf dat ik ongesteld word mijn mensrruatie bij.. ook heb ik ik geen 24 dagen maar 30 dagen en heb ik de eisprong om de 15 dagen, dus zou dat beteken dat ik zaterdag mijn ei sprong heb... Ik had al het idee dat het allemaal iets wat vroeg was.. Dat ik überhaupt al zwanger kon zijn, ik denk eerder dat ik de ei sprong aan voel komen, want het is net menstruatie kramp... Ik wacht gewoon nog even lekker af! Heb nog 2 week te gaan, en vanaf daar zien we wel verder! Ik ben gewoon iets wat zenuwachtig, omdat ik eindelijk het gevoel toe mag laten om te dromen over een 2e kindje, heb daar dik 3 jaar tegen moeten vechten omdat mijn vriend nog niet aan een 2e toe was... Het is ook allemaal zo spannend haha! Dankjullie wel dames!
Oef, wij hebben tussen de kinderen door ook geen anticonceptie gebruikt maar 'opgelet' adhv mijn cyclus maar ik ben gelukkig nooit ongepland zwanger geraakt, wat akelig dat het tot 2x toe bij jullie fout gelopen is! Verder is het al gezegd qua cyclus en eisprong... Succes met afwachten!