Jemig, echt om gek van te worden. Kijk eens naar mijn banner + onderschrift. En nu heb ik sindsvanmiddag ongikrampen en steken aan 1 kant onderin mijn buik. Ik herken het (vooral die steken) niet als een voorbode van de En verder ook geen spoor daarvan. Ik snap er allemaal niets meer van ....
het kan zijn dat je lichaam langzamer hcg aanmaakt en je pas na 5 dagen een positieve test krijgt, ik zou nu nog een keer testen hoor!! succes meid
Heej druif.. het kan zijn dat je misschien nu pas je eisprong hebt... Geen ervaring mee... zie banner, aangezien ik zelf nog niet een eisprong gehad heb. Maar heb hier wel eens gelezen dat je een eisprong kan voelen aan 1 kant van je lichaam... Dusse voor de zekerheid maar aan de klus KuZzziiee
hoi druif! als het 5 dagen geleden is, kun je makkelijk nog een keertje testen nu hoor (door de stijgen van een evt aanwezig zwangerschapshormoon) ! Laat het weten ok.... liefs female
Dag dames, vanochtend weer getest, maar nog steeds negatief. En de kramp is er nog steeds, nu met steken aan de andere kant. Ik heb er zelf ook aan zitten denken dat ik misschien nu mijn eisprong pas hebben, met dank aan het ontpillen. Zou natuurlijk allemaal zomaar kunnen. In dat geval moet ik zeker nog twee weken wachten op mogelijke duivels ... Grrrr. Rotpil.
Wanner ben je met de pil gestopt? Ik kreeg dat namelijk in de eerste ronde zonder pil.....mijn eisprong op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. (volgens een cyclus van 28 dagen die ik dacht te zullen hebben...werd dus een week later ongi...)
@Sandra, dank voor je reactie. Goed om te horen dat zulke ervaringen er ook zijn. Ik zit nu te wachten op de 2e echte ongi na het stoppen met de pil. Het zou dus best eens kunnen dat ik nog behoorlijk ontregeld ben en mijn eisprong nu nog es om de hoek komt. En idd; die banner heb ik gewoon maar op de gok op 28 dagen gezet; je moet toch wat. Ben jij nu intussen wel weer een beetje op de rails? Duurde dat lang?
Kijk maar onderaan mijn berichtjes....het schommelt iets.... De langste was de eerste ongi na mijn pil. Ik heb wel een pil-ongi gehad en daarna dus niks meer geslikt. Toe kreeg ik dus mijn eisprong op de dag dat ik ongi dacht te worden... Maar weet je....je zult altijd wel ietsje schommelen.... De tijd na je eitje totaan je ongi is meestal zo'n 14 dagen, maar de tijd tot je eitje kan verschillen door bijv. stress, of andere dingen....en dan duurt je cyclus dus wat langer...
@Sandra, hm, kortom; het kan alle kanten op. Gaf ons lichaam maar wat meer zekerheid he? Ik blijf afwachten ....