Moet volgende week woensdag ongi worden nu heb ik sinds gisteren bij het afvegen lichtbloedverlies en t zet niet door. Ben bang dat ik eerder ongi ga worden maar zou dit ook een innesteling kunnen zijn? Moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje ondersteboven van ben. Had het idee dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Als het om een innesteling zou gaan hoe lang kan het bloedverlies dan duren en wat voor symptomen hadden jullie nog meer?
afwachten tot na de datum dat je ongesteld had moeten worden en dan gewoon een test doen, dan weet je het meteen. Hat kan wel dat je wat bloed verliest ( ik zelf heb het niet gehad)
Bloedverlies duurt dan volgens mij maximaal 2 dagen en is veel minder dan een menstruatie. Het komt dan iets eerder dan dat je je menstruatieverwacht, dus het zou wel kunnen. Het enige wat je kan doen is afwachten of het doorzet , zo niet dan even een testje doen rond woensdag. SUCCES!
Heb ik ook gedad, enkele dagen voor mijn nod plots wat bruinig bloedverlies, maar echt nie veel, en nu nog steeds niet ongesteld geworden dus ziet er posoftief uit! Morgen testje doen denk ik of strx ... als ik niet kan wachten
moet zeggen dat ik het wel spannend vind. t is ook zo raar, mijn temperatuur blijft maar omhoog gaan. Vanochtend was het 37,3 terwijl het gisteren 37,2 was. Heb vandaag ook geen krampen gisteren wel een klein beetje echt dat gevoel dat je ongesteld gaat worden. t is gewoon afwachten...