Hoi dames, Moet weer even me gevoelens kwijt. Ben op het moment 26 weken zwanger van me 3de mooie meid en zie mijn handtekening. Na dat gebeuren is deze zwangerschap echt wel zwaar. Al in het ziekenhuis gelegen met enorme pijn in me buik en een pessarium laten plaatsen omdat me bmm 2,8cm was... Al met al ook niet echt leuk. Nu plaats ik wel bijna iedere week op me fb een foto van me buik omdat ik toch wel trots ben op dat kleine buikje... Er stond bij de foto nog 14 weken te gaan. Een man die ik ken reageerde met max nog 16 weken. Waarop ik zei nee ik heb al groen licht gekregen om ingeleid te worden dus dat gaat hem niet worden. Zegt ie doodleuk... Kom op hoor die extra 2 weekjes.... Ben ik nou raar als dat best krenkerig over komt? Voel me best wel niet serieus genomen... Zal vast komen omdat het een kerel is maar bah wat voelde ik me naar dat ie dat stuurde
Dacht al even dat het aan mij lag en ik een aansteller was ofso... Ben dus gelukkig niet de enige die er zo over denkt
Ach die man weet niet waar hij over praat! Lekker laten gaan, jij weet hoe het zit. Helaas reageren mensen op fb zo snel en ondoordacht want dat kan via internet makkelijker.
Gewoon een stompzinnige opmerking... Misschien als antwoord geven: de beste stuurlui staan aan wal....
Ik had hem al als antwoord gegeven van: jij loopt niet met de angst die ik heb gehad dus ga aub geen kom op zeggen. Jij weet niet wat ik doormaak!
Laat je niet kennen hoor! Domme reactie van een onwetend persoon. Ik zou met zoiets reageren als: ik zal de gynaecoloog zeggen dat jij vindt dat de baby wel 2 weken langer kan wachten.
Dit soort reacties wil ik vermijden, daarom weet nagenoeg niemand dat wij de keuze hebben gekregen om naar de gynaecoloog te gaan om inleiden te bespreken. Ik heb al 15 weken zware bekkeninstabiliteit, heb veel pijn en kan bijna niet meer lopen of slapen. Ik zit er gewoon doorheen. Bekkeninstabiliteit is niet iets waar men snel voor inleidt, maar m'n verloskundige kwam er zelf mee toen ze me zag (en ze wist nog niet eens hoe beroerd het écht ging, want ik hou me wat dat aangaat redelijk op de vlakte). Je hebt er alle recht toe om hier nijdig om te zijn! Je wordt aan alle kanten begeleid door medici en ik weet inmiddels dat die echt niet snel willen ingrijpen. Als ze dat wel doen, dan moet je een verdomd goede reden hebben en zo'n lamzak die dan reageert met "ach joh, die twee weekjes"... Ik zou me niet in hebben kunnen houden!
Domme kerel die er de ballen verstand van heeft! Waarschijnlijk wil hij gewoon een "grappige" pedante opmerking maken en heeft hij totaal geen idee van de lading. Niet teveel aandacht aan zo'n opmerking besteden, meid. En desnoods verwijder je zijn comment.
Hey meiden bedankt dat jullie me even wijzen op het feit dat het niet aan mij ligt. Zat me al op te vreten... Gelukkig zag me nichtje het op fb en heeft hem ook met de grond gelijk gemaakt. Zij heeft ook een nare zwangerschap plus einde gehad en werd ingeleid omdat ze het niet meer trok. Bij haar viel de opmerking dus ook zwaar verkeerd
Erg vreemde reactie inderdaad. Ze gaan je echt niet inleiden als er geen reden toe is. Ik vind sowieso dat veel mensen het zwanger zijn onderschatten. Ik krijg eigenlijk alleen begrip van mensen die zelf geen vlekkeloze zwangerschap hebben gehad.