hallo, eindelijk ben ik hier nog eens. Ik heb de laatste tijd mij proberen richten op andere dingen dan zwanger worden! Moeilijk na 15 maand proberen!!!zonder enig resultaat! Nu was mijn laatste cyclus ( die is nu nog bezig) wel anders dan anders. Misschien kunnen jullie mij hier bij helpen. op 8 juli had ik de eerste dag mijn regels 20 juli serieuse buikpijn 21, 22 en 23 juli beetje bloedverlies Sinds 2 augustus bruin bloedverlies, ongipijn en pijn in de borsten als ik eraan kom en af en toe zomaar een steek! Nu nog steeds deze symptomen. Ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus en ben onregelmatig. Kan iemand ij helpen? Word er gek van!! Groetjes
Hoi Bianca... Die buikpijn die je op de 20ste had kan je ei zijn geweest, die bloeding evt ook, sommige meiden bloeden bij hun eisprong...of je had eerder je ei en was het een nestelingsbloeding... Verlies je nog steeds bruin bloed dan? men zegt dat een echte ongie pas begint met helder rood bloed... Heb je al getest?
het is nog steeds bruin bloed. Het is niet vloeibaar of niks. Gisteren heb ik 2 druppeltjes licht rood bloed bij het afvegen. Ik heb nog nooit zulke buikkrampen gehad en dan 3 dagen een beetje bloedverlies. Dat was de eerste keer in 15 maand!! Ik durf nog ni te testen.
Het is niet zo vloeibaar als gewone regels. Het zit op mijn inlegkruisje ( ongeveer 2 maal per dag veranderen van inlegkruisje) en bij het afvegen! I heb nog al bruin bloedverlies gehad maar dan altijd een goeie week na mijn ongesteldheid!
Oke dat snap ik dat je nog niet wilt testen.. Spannend hoor...heb je gelezen bij het *topic* wat bruin bloed voor mij betekend* Daar staat als het voor of net na mijn ongie is was er niks aan de hand... Ik zou toch een test doen meis! Succes
wat spannend. als ik mijn moed bij elkaar geraapt heb doe ik een test maar ik denk dat ik nog even ga wachten voor de zekerheid. Ik heb het topic gelezen, mijn gyne heeft daar niets over gezegd. Ik heb dat ook elke maand maar dan zoals ik zei, meer in het begin/midden.Zeker ni op het einde. Groetjes
jah super spannend... Dit meisje heeft het elke keer rond de innesteling...dus vrijwel kort nadat haar ei geweest is en er een evt innesteling plaats zou vinden. En jij hebt het nu voor het eerst kort voor je ongie? Jees wat spannend..zeker ook gezien die andere klachten die je hebt... wanneer ga je testen??
ikdenk da ik ga wachten totdat ik de duur van mijn langste cycus gehaald heb.dat was 36 dagen dus nog 5 à 6 dagen wachten denk ik. Ik zal zien wat er gebeurt ondertussen.