hey, ik heb een vraagje, kan het zijn dat bruin bloedverlies een teken is van een prille zwangerschap? Ik had op 8juli mijn eerste dag m'n regels 20 juli buikpijn = pijnlijke druk 21, 22 en 23 juli beetje bloedverlies 2 augustus begin bruinbloedverlies tot vandaag, nu eve wat minder maar weet ni of het gestopt is, is afwachten Soms ongipijn en steken in m'n borsten. Voel me soms een beetje misselijk maar niet echt serieus of lang Ben onregelmatig, zit nu op dag 31,langste cyclus tot nu toe 36 dagen Kan er mij iemand helpen? Vele groetjes
Hallo, Weet sinds maandag dat ik zwanger ben en dat begon ook met bruin bloedverlies, heel iets en heb sindsdien dat elke dag en beetje gehad, heb vanmiddag de verloskundige gebeld en die zei dat het wel normaal was. Verer heb ik ook krampjes onderin en zere borsten. dus misschien.......... Succes
Eerst en vooral gefeliciteerd met je zwangerschap!!! geniet ervan! Bedankt voor je bemoedingend berichtje. Sinds deze morgen is er nog iets bijgekomen. Mijn temperatuur washoger dan ooit tevoren! Mijn max was tot nu toe 36,3, deze morgen was mijn temp 36,6!! Ik heb nog steeds bruin bloedverlies en zoals je zegt niet overdreven veel. Het is niet zo lopend als bij je regels. Het is in kleine beetjes en als ik afveeg. Soms blijft m'n inlegkruisje een uur ofzo proper! En dan nadien zie je altijd kleine plekjes bruin bijkomen! Mijn borsten doen niet constantpijn, dat is echt miniem, af en toe eens een steek! Maar dat komt ook niet bij iedereen in het begin van een zwangerschap, toch? Ik heb nu al 10 dagen bruin boedverlies en zit op dag 34 van mijn cyclus. Als ik van mijn langste uitga (36 dagen) heb ik nog 2 dagen te gaan, maar voor hetzelfde geld ben ik al overtijd. Mijn gyne is in verlof en mijn HA ook!!! Was dit bij jou ook zo? Groetjes
Hi, Nadat ik dinsdagnacht de eerste 'krampjes' had, heb ik sindsdien bruinige afscheiding. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Ik ben namelijk na die krampjes meteen gestopt met de pil (ik zat in de tweede week van de strip). Vandaag ben ik nog niet echt ongesteld geworden. Waarom zeg ik nog niet echt... ik heb wel die bruinige afscheiding. De ene keer is mijn inlegkruisje viezer dan de andere keer. En dan klinkt een beetje hetzelfde als jouw verhaal Bianca. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee en wat zij ervan denken. Volgens de huisartsassistente kan ik pas op zijn vroegst maandag een test doen. Dus ik zit nog een weekend in zenuwen. Ik hoop dat ik reactie krijg. Groetjes
Je zult net als mij gewoon moeten afwachten vrees ik. Ik heb nog steeds dat bruin verlies, mijn temp was deze morgen nog hoger 36,8°, nog steeds de ongikrampen! Ik duim mee voor jou!! Groetjes
Hey, hier ben ik nog eens met een vervolg op het verhaal. Ik ben vreselijk moe/futloos enm'n buik doet raar. Ik heb nog steeds bruin bloedverlies maar nu gisteren had ik 2 keer bij het afvegen serieus bloedverlies, donker rood en een dikke "brok" in. Sorry voor de nogal vieze omschrijving!! Maar ik veegde gewoon af en het was gedaan. Vandaag 1 keer een klein beetje lichter rood bloed, nadien alleen terug bruin. Wat denken jullie hiervan. Normaal gezien als ik ongesteld ben heb ik enkele dagen serieus bloedverlies, nadien 2 dagen minder en dan nog 2 dagen wat meer. Maar nog noit zoals dit!! HHHHEEEEEEELLLLLLUUUUUUUPPPPPPP!!! Groeten
Bianca, Zullen we samen om hellup roepen? Ik heb eigenlijk exact hetzelfde verhaal als jij, alleen is bij mij het roze verlies vanmiddag begonnen en een uur later weer gestopt. en vanavond vreselijk lopen spugen na het eten. Ik duim voor je!! wanneer ga je testen? X Angela
hoi Bianca Ik heb heb ongeveer het zelfde gehad als jou. Vorige week vrijdag heb ik 3 dagen een beetje bruinbloed verloren. Dat was precies wanneer ik eigenlijk ongesteld moest worden. Ik ben vanaf okt/sept gestopt met de pil sindsdien is mijn cyglus ± 29 dagen en altijd 5 a 6 dagen echt bloedverlies. Deze keer dus voor het eerst niet. Wel nog steeds ongi gevoel in mijn buik/baarmoeder. Ik heb dinsdag een kruidvattest gedaan die was negatief . Woensdag ben ik naar de HA geweest zij heeft een inwendig onderzoek gedaan alles zag er volgens haar goed uit dat was wel een geruststelling. Volgens haar kan het 2 kanten op gaan of het is een prille zwangerschap of iets hormonaals. Ze adviseerde om volgende week weer een test te dooen, maar ik kon mij zelf niet bedwingen en heb vanmorgen een clearblue test gedaan en die was weerNEGATIEF sindsdien ben ik erg depri en heb nog steeds dat gevoel in mijn buik ik word er helemaal gek van heeeeeeeeeeelp. Hou me op de hoogte sterkte. liefs Aksiram
ik had bij me eerste zwangerschap 4 negatieve testen en alle allerlij kwaaltjes......naar 7 weken toch maar is een echo en ja hoor toch zwanger.. dus hou je er niet teveel aan vast......bij twijvel bel je arts ff sterkte er mee
ik ben blij te lezen dat bij sommigen dit ook voorkwam en dat ze zwanger zijn.Ik zet er niet al mijn hoop op, maarhet geeft toch moed!! Vandaag zijn we met de schoonfamilie naar de macdonalds geweest, ik nam zoals altijd ketchup bij mijn frietjes maar dat smaakte mij totaal niet!! Ondertussen alleen nog een beetje bruin bloed verlies maar geen normale regels of bloed!! Ik ga in de loop van deze week toch eens een testje wagen denk ik!! Angel eyes en Aksiram ik duim voor jullie, houden jullie me ook op de hoogte op deze topic? Elke verandering zal ik hierop melden!! Veel liefs Bianca
Hoi Bianca Ik zal je op de hoogte houden. Ik heb enorm veel steun aan jullie door het van me ate schrijven voel ik me al stukken beter Heel veel succes Liefs Aksiram
gek, hé!! Je praat met "vreemden" over eigenlijk wel intieme problemen en je voelt je er goed bij!! Je verdriet en vreugde, alles kan je hier kwijt er is altijd wel een luisterend oor! Mijn man zei daarjuist dat ik een blosje op had!! Dat kan ook een teken van zijn,hé! Mijn symptomen zijn nu, moe/futloos zijn, rillerig (terwijl iedereen een t-shirt aan heeft loop ik met een pul!!), buikpijn, blozen, niet echt ongesteld zijn, hogere temp dan normaal en emotioneler!! Maar ik weet dat dat niet altijd iets wil zeggen! Je lichaam kan je goed voor de gekhouden. helaas. Veel liefs en goede moed Bianca
oei, nog een symptoom of 2 vergeten!! Af en toe pijn in m'n borsten en gevoeligere tepels, ik lustte niet zo graag ketchup vandaag terwijl ik dat anders super lekker vind bij de frietjes van de macdonalds!!
Hoi allen, Ik heb echt dezelfde 'klachten'. Ik had ook al eerder een berichtje geplaatst. Ik ben dus meteen gestopt met de pil (zat in de 2e week) om ongesteld te worden. Normaal ben ik dan 5 dagen onafgebroken ongesteld, maar nu heb ik licht, bruin bloedverlies. Ik weet niet eens of het wel bloedverlies is of afscheiding. Ik ga morgen een test doen... maar de dokter adviseert om dat eigenlijk volgende week te doen, want dan heb ik een hele cyclus gehad. Maar als ik die verhalen lees over negatieve uitslagen terwijl je wel zwanger bent dan denk ik eigenlijk: ik kan maar beter afwachten tot een volgende menstruatie. Wat denken jullie ervan? En idd... het is fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. Groet
hoi JessicaQ81 Ik begrijp je onzekerheid, maar als ik jou was zou ik toch wachten tot je cyclus rond is, om een negatieve test te voorkomen , maar ik begrijp het heel goed als je het wel doet succes. Liefs Aksiram
Hey Jessica, ik zou toch ook wachten totdat je cyclus gedaan is! Dan heb je meer zekerheid! Hou ons op de hoogte!! Gisteren had ik last van m'n buik, een trekkend gevoel dat wel pijn deed, snel moe, voelde me echt lastig! Deze morgen nam ik m'n temp en die is nog steeds hoog, hoger dan ooit!! 37°. Ik heb nog steeds bruin bloedverlies en héél af en toe eens wat rood, maar dat gebeurt heel weinig! Ik heb nog steeds niet getest. Mijn man wil dat ik wacht totdat ik een week overtijd ben, gezien van mijn langste cyclus. Groeten