Hoi, Ik heb donderdagavond 1 vaginale capsule ingebracht van Gyno-Datarin 1200 mg wegens branderig gevoel en jeuk. Sinds gisteravond komt er veel smurie uit, met een oranje kleur in en precies zelfs lichtjes bloederig kleur. Is dit normaal van het gebruik van dit medicijn. Heb dit nog nooit eerder gebruikt. Alvast bedankt.
Hoi Katje2, ja hoor, da's heel normaal bij dat medicijn. De schimmel irriteert je vaginawand een beetje en dit komt vermengt met de crème weer naar buiten. Is niet erg. Groetjes Brigitte
Bedankt voor je reactie. Dus dat dit zo'n vreemde oranje-achtige kleur weergeeft is dus normaal? Nog nooit van gehoord. Zou dit lang duren denk je? Het is nu toch al 2 volle dagen aan de gang. grtjs
Ik verwacht dat het binnen een paar dagen wel over is, duurt meestal niet zo lang. Al kun je in de zwangerschap uit kleine irritaties of wondjes altijd ietsje langer bloeden. En de kleur is normaal, geen zorgen. Groetjes Brigitte
Nogmaals bedankt. Dus het feit dat dit een oranje/rozige kleur is, komt doordat ik ergens wat bloedt en dit vermengd is met de smurrie van de capsule? Bloeding komt door de schimmel zelf of misschien doordat ik die capsule ingebracht hebt en iets gekwetst heb? Groetjes Katje
hoi, nee, waarschijnlijk heeft de schimmel je huid aangetast en komt er daardoor een beetje bloed bij. Niet erg, komt vaak voor, gewoon de kuur afmaken. Mirjam