Bruinverlies en gerustgesteld door het forum!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamalieske, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo dames vandaag zat de schrik er goed in ik was al down mn auto deed het niet meer dus n dagje extra ziek thuis.

Ik voelde mn boobs niet meer 's ochtends dus lichtelijk in paniek.
    Maar rond 3 uur vanmiddag verloor ik bij het plassen een klein klontje bruinbloed (oud bloed) ik naar mijn moeder toe, met mijn auto met mooie nieuwe accu.

en wij allebei in de stress voor de 2x die dag de vk gebelt, en die heeft me kalm gekregen, oud bloed was niet zo erg kan nog van de laatste menstruatie enz zijn. Als je meer gaat bloeden bel je even terug.
    Veel lievere meid als eerder die dag aan de telefoon, die begon meteen negatief te praten en dat helpt niet echt.

Nu dus even het forum afgestruint naar bruin en bloedverlies en zie dat daar al heel wat topics over waren en weer zijn het jullie die met echt gerust kunnen stellen.

Ga nu lekker mn bedje in en slapen, ben kapot en mn boobs doen gelukkig weer pijn dus ik ga ervan uit dat het goed zit.
    Positief blijven is het halve werk toch? Maar kan je zeggen vanmiddag was ik behoorlijk over de emmer!

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ach meis toch.
    gelukkig dat het forum je heerft kunnen gerusttellen.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

indd mooi zo dat je gerustgesteld bent. daarbij deden mijn boobs in het begin de ene dag wel zeer en toen zomaar 3 dagen niet om vervolgens weer keihard pijn te gaan doen.
    dus dat zegt echt niks.

geniet van je zwangerschap het gaat zooo snel. ik ben nu al bijna 16 weken terwijl ik het gevoel heb dat ik gisteren positief testte.

4. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    dat heb ik ook al zo vaak mogen ervaren. Hier zitten superlieve mensen die je steunen, je advies geven, hun ervaringen delen... Ik heb hier al ontzettend veel bijgeleerd, al ontzettend veel steun gevonden want ook al woon ik in België, ik vind dit forum veruit het beste zwangerschapsforum - allemaal dankzij de superlieve leden!

Ik hoop dat je geen oud bloed meer verliest zodat je vanaf nu zorgeloos kan genieten van je zwangerschap!

Dikke knuffel

5. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Hallo dames.
    Ik zei het ook in een ander topic dat alleen vrouwen elkaar als de beste kunnen steunen en geruststellen.
    Ik heb nu al bijna 6 dagen ook bruin bloedverlies en het wordt lichter. Ben harstikke bang weet niet meer wat ik moet denken en doen. De dokter zegt dat het normaal is maar de kans dat het mis is gegaan bestaat ook. Ik moet het gewoon afwachten zegt die. die heeft makkelijk praten.
    Volgende week ga ik voor het eerst naar de vk, weet niet wat ze daar gaan doen. Zou ik al een echo kunnen krijgen. Ze zijn zo moeilijk bereikbaar ik wil ze bellen en vragen of ik eerder kan komen ofzo maar ik krijg ze echt niet te pakken.
    De laatse dagen voel ik me net een spook, het ziet er zo somber uit voor mij, maar heb nog een piepklein hoopje dat houdt me sterk.
    Mijn borsten doen ook niet meer zoveel pijn als eerst. Ze zijn nog wel opgezet. Verder voel ik niets meer.
    Ik had eerst pijn aan me bekken, ik was beetje duizelig, nu voel ik het niet meer zo :(

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Emel als je de vk niet te pakken krijgt zelf de ha bellen en het telefoonnummer van een gyn. opvragen.

Niet afwachten, bij mij ging het om een druppel oud bloed dus niets vergeleken bij wat hij schetst.

Bel de gyn. al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

7. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Ja ik wil dat doen, maar ik ben bang dat het maken van afspraak toch weer lang gaat duren, ik denk niet dat ze zo snel plek hebben in het ziekenhuis.

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Altijd proberen niet geschoten is altijd mis.
    Suc6 morgen meid, beloof me te gaan bellen!

9. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Mamalieske ik heb net de vk gebeld. En zij gaan voor mij een echo regelen na de kerst. Toch nog even wachten. Bedankt voor je advies.

OO terwijl ik dit bericht aan het typen was heeft de vk mij gebeld en heeft een echo voor mij geregeld volgende week woensdag. Gelukkig maar. Ik kan nu niets anders doen dan afwachten.

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Goed dat je hebt gebelt Emel, beter een keer te veel bellen als te weinig. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

Deel Deze Pagina