Bruin bloedverlies !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gabje20, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Heel veel sterkte meid!
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heel veel sterkte meid.
    Moet je nu afwachten tot het uit zich zelf komt?

    Doe in ieder geval rustig aan en neem de tijd om dit verlies te verwerken.

    Liefs
     
  3. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja moet van de weekn terug voor nog een echo en dan kijk ze of alles weg is zo niet dan doen ze een curretage... maaar daar zit ik niet op te wachten....

    groetjes
     
  4. Niet meer actief

    heel veel sterkte meid met dit verlies
     
  5. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Heel veel sterkte. Hopelijk is alles weg volgende echo !!!!!
    gr jope
     
  6. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heel veel sterkte

    liefs Jodi
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh wat erg. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies. Liefs Jenny
     
  8. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Gabje,

    Ik schrik heel erg van wat ik hier lees en ik vind het afschuwlijk voor je. Ik weet hoe je je voelt. Hier is mijn verhaal:

    Donderdagavond bij het afvegen had ik bruin aan het papier. Niet dat het echt drupelde, alleen bij het afvegen. Ik was compleet in paniek en was ook nog eens in de stad ! Ik belde mijn man op in de auto. Afschuwelijk was het.

    Thuis gekomen deed hij de deur al open. Ik kon alleen maar huilen. Ik ging naar het toilet en het bruin was eigenlijk al minder. We belden de night-care en onze huisarts belde 5 minuten later terug. Hij zei dat deze nacht belangrijk zou zijn. Ik had geen buikpijn dus dat was een goed teken.

    Die nacht ging alles prima. Ik meldde me gisteren ziek op het werk en heb rust gehouden en om 11.00 gebeld met de huisarts. Het rbuin was zo goed als weg. Hij was blij om dat te horen, maar zei ook dat het geen garantie was of alles goed was.

    Ik moet dit weekend absolute rust houden en maandag een plasje brengen zodat ze kunnen zien of het nog goed is. Mijn man gaat dadelijk een paar testen kopen zodat ik zelf morgen en maandagochtend een test kan doen zodat ik daar niet sta te trillen van de zenuwen.

    Mijn borsten zijn nog steeds heel gevoelig, dat geeft me hoop, maar het zegt inderdaad niets zoals jij zei.

    Duim maar voor me. Dit wachten is zo frustrerend en op momenten kan ik alleen maar huilen. Ik wil het kindje gewoon niet verliezen. Het is zo moeilijk. Ik boijf maar hopen dat het toch nog goed zal komen.

    Veel strekte

    xxx
    Nikki
     
  9. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit verlies, Gabje.
    Nikki ook veel succes meid, ik duim voor je.
     
  10. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Tam,

    Dank je wel. Er is nog hoop, maar deze onzekerheid is verschrikkelijk. Ik laat maandag wel iets weten.

    Groetjes,
    Nikki
     
  11. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    suc 6 nikki....

    Ik heb zelf ook nog alle zwangerschaps tekenen... maar hoop van harte dat dat bij jou juist GOED !!!! is!

    Laat snel wat weten

    Ik duim vooor je liefs
     
  12. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Gabje !

    Ik heb vanochtend een test gedaan en die was positief. Natuurlijk, al zou het mis zijn dan zitten er toch nog behoorlijk wat hormonen in mijn lichaam. Toch ben ik nu ook misselijk wat ik eerst niet was en mijn borsten doen meer pijn dan voorheen. Naar mijn idee dat alles wellicht toch lekker zijn gangetje gaat.

    Het bruin is helemaal weg. Het is donderdag begonnen, maar alleen bij het afvegen. Ik denk dat er toch een adertje geknapt zal zijn ...

    Morgen moet ik naar de huisarts en ik probeer ook zo snel mogelijk een afspraak bij de verloskundige te maken om 100% zeker te zijn van alles.

    Ik laat het weten !

    Bedankt !

    Groetjes,
    Nikki
     
  13. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    he nikki als je een test doet is deze altijd positiefook na een miskraam kan het hcg 12 weken in je urine blijven zitten . Ik heb mezelf daar ook mee gefopt , wil je niet ongerust maken met dit maar je moet morgen bij de ha of vk om een echo vragen dan weet je zzker waar je aan toe bent .
    Veel sterkte morgen caroline
     
  14. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb zelf wel weer een goed gevoel over mijn zwangerschap, en dat heb ik ook nodig want van alle "ramp-cenario's" voel ik me alleen maar vreselijk. Ik heb sinds een paar dagen ook last van misselijkheid. Dat is na donderdag pas begonnen. Dat is voor mij ook een klein teken dat alles wellicht zijn gangetje wel gaat.

    Ik heb gelezen dat 1 op de 4 vrouwen bloed verliest en dat het bij 90% van deze vrouwen geen nadelige gevolgen heeft voor de zwangerschap. Ik hoop dat ik bij die 90% hoor.

    Ik heb in ieder geval net de urine gebracht en die was natuurlijk duidelijk postief en ik ga er van uit dat dat ook echt zo is. Ik heb er niets aan om onnodig negatief te zijn.
    Ik heb ook net bloed laten prikken. Afschuwelijk ! 3 buisjes, 2 grote en 1 kleine. En ik ben echt bang voor bloedprikken. Gelukkig was de dame die het deed heel aardig en ging het allemaal redelijk goed.

    Ik heb dadelijk de afspraak bij de huisarts en zal hem zeker vragen of hij zo snel mogelijk een afspraak wil plannen bij de verloskundige. Ik geef aan dat ik heel erg ongerust ben en deze onzekerheid afschuwelijk is. Ik durf niet echt te genieten nu, en boekjes te lezen over zwangerschap en te kijken hoe ver ons kindje nu is. Zelfbescherming denk ik. Ik hoop dat hij de ernst inziet en direct een afspraak voor me wil plannen.

    Ik laat het horen !

    Groetjes,
    Nikki
     
  15. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

    Ik ben vandaag bij de dokter geweest, heb bloed laten prikken en heb gebeld met de verloskundige !

    De dokter was heel positief. Toch zei hij dat ik even moest bellen voor een echo, ook voor mezelf om zeker te zijn dat alles in orde is.

    Ik belde haar en ze was super aardig. Ik vertelde mijn verhaal en ze stelde me helemaal gerust. Volgens haar is het bloed geweest van de innesteling dat niet meteen weg is gegaan maar in de baarmoeder is gebleven. Donderdag is het toch weggegaan en omdat het oud bloed was was het dus bruin van kleur. Zolang er geen rood bloed was moest ik me niet te veel zorgen maken.

    Een andere vrouw maakt de echo's. Ik heb haar ook gebeld en ze zei dat met 8 weken pas goed te zien was of alles goed is. Volgende week dus. Ik kon helaas geen afspraak maken want ze moest met een vrouw naar het ziekenhuis. Morgen mag ik haar bellen en waarschijnlijk kan ik volgende week dus wel terecht, voordat we op vakantie gaan. Spannend hoor !

    Ik ben nu wel opgelucht en heb weer alle vertrouwen dat het goed komt !

    Groetjes,
    Nikki
     
  16. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ik hoop het voor je :)..
     
  17. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Gabje,

    God meid, ik lees nu je verhaal pas maar ik wil alsnog even laten weten dat ik het echt heel rot voor je vind. Ik weet wat je doormaakt, aangezien ik zelf nu midden in een miskraam zit. Zelfde verhaal als jij, bruinverlies zonder buikpijn en nu dus een miskraam. Ik hoop dat je het verdriet goed zult verwerken.

    Liefs en sterkte,
    Anouk.
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Anouk, volgens mij is alles bij Gabje toch goed. Ik meen dat ik dat op het forum heb gelezen.

    Pim
     

Deel Deze Pagina