Hallo Vk, afgelopen donderdag dacht ik dat ik ongesteld was geworden doordat ik een enkel druppeltje rood bloed was verloren( hooguit 2 druppels) ik dacht dit zet in de loop van de dag/avond wel door. het bleef bij bruin, ook vrijdag bleef het bij bruin. gister en vandaag helemaal niets meer. een beetje gelig slijm maar erg minimaal. afgelopen donderdag was dag 29 van de cyclus de vorige keer werd ik het dag 30. ik vraag me af of u weet wat het kan zijn? of dat mijn cyclus van streek is? en ik weet als ik het zeker wil weten dat ik een test moet doen. zou dit dan aankomende vrijdag al kunnen om een werkzaam resultaat te zien? verder zitten er witte vlokjes in mijn urine kan dit lijden tot blaasontsteking? heb hier alleen vroeger ooit last van gehad.en heb nu echt geen pijn bij het plassen ik hoop dat u een beetje mijn onzekerheid weg kan nemen, want ja zit eigenlijk nu wel op die ongesteldheid te wachten groet, kristel
Hoi Kristel, je lichaam kan inderdaad iets van slag zijn door vele redenen. Soms heb je wel eens een langere aanloopfase naar je menstruatie en dan verlies je tevoren al wat druppels bloed. Je kunt ook een heel opgeblazen gevoel hebben erbij. Het kan ook zijn dat je wel zwanger bent en dat het daarom niet doorzet. Als je cyclus nl 30 dagen is en nu ben je op dag 30 zou een test as vrijdag wel positief kunnen zijn ja. Maar als je cyclus onregelmatig is,moet je afgaan op je gevoel. Doe niet al teveel test, maar wacht inderdaad eerst even een weekje af of je toch nog ongesteld gaat worden. Groetjes Brigitte