bruin bloedverlies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikram2018, 19 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Hallo dames,

    Ik ben erg ongerust, vrijdag na het plassen had ik een branderig gevoel, toen ik 's avonds naar de w.c ging zag ik een klein beetje donker rood/bruin bloedverlies. maar het is inmiddels weg! het was dus alleen vrijdag. ik heb geen last van krampjes ofzo. alleen ben ik erg ongerust! ik durf het ook niet te vertellen aan mijn man! bang om hem ongerust te maken. Wat moet ik nu doen? moet ik volgens jullie alsnog de gyn. bellen??
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Een branderig gevoel kan blaasontsteking zijn, maar ook dat er iets kapot is van binnen. Je kan niet meer dan je urine laten testen bij de huisarts.
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik dacht ook aan blaasontsteking, dus ik zou gauw bij de huisarts je urine laten onderzoeken.

    Buiten dat: als je ongerust bent, is het toch juist beter om ook je man te vertellen waar je mee zit...? Misschien kan hij je gerust stellen, maar in elk geval kan je je zorgen delen. Hij zal jou toch ook willen steunen, toch?

    Veel succes meid!
    Anouk.
     
  4. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    niet panikeren .

    ik had onlangs ook branderig gevoel blij plassen ,en verloor ook bruin bloed. ik ging onmiddelijk naar GYN, en die vertelde mij dat ik niet meer had dan een blaasonsteking.

    dus, ik uw symptonen zijn dezelfde als die van mij . ik zou mij niet ongerust maken .

    wel moet je naar huisarts met blaasonsteking, want die kan jou aangepaste antibiotica geven, die geen kwaad kunnen voor je zwangerschap.

    hou ons op de hoogte

    liefs natasha
     

Deel Deze Pagina