Hallo, Ik heb nu een paar uur na het klaarkomen ( zonder penetratie) bruin bloedverlies! En ben ruim 6 weken zwangerNiet meer buikpijn als normaal! Met plassen komt het niet alleen daarna met afvegen! Hellllluuuup Vind het eng
Hoi Hannekje, Ik snap je angst volkomen! heb ook al een heel weekend vol met stress gezeten!! Ben 6 weken zwanger het he bprecies dezelfde klachten als jij!... Ga morgen gelijk de vk bellen.. maar heb me al een beetje gerust laten stellen door andere lieve meiden hier dat dat goed kan... Ik had het nadat ik naar de wc geweest ben (erg last van obstipatie).. gelukkig nu bijna tot helemaal niks meer..
toen ik nog pril zwanger was heb ik na het klaarkomen ook licht bloedverlies gehad... Was maar 1x bij het afvegen en gelukkig bleef het daarbij. Het bleek een geknapt adertje te zijn... Ik hoop dat het bij jou ook niets ernstigs is!!!
ik heb hetzelfde gehad. gelukkig ook alleen met afvegen en niks aan de hand.. ik zou me niet te druk maken maar ik begrijp he stress.
ik zit namelijk ook met zoveel vragen heb zelf ook een onderwerp gestart waar ik men probleem heb uitgelegd. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/368799-blijvend-bloedverlies.html mensen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben laten we erover praten aub.. en hopelijk kunnen we eindelijk eens genieten van de zwangerschap want het bruin bloed verlies maakt me helemaal van slag
Hoe is het met je? Wat zei de vk? Ik heb nog steeds bruin bloedverlies.....mag donderdag naar de vk voor een echo