Hoi, Ik zit met een vraag: Ik ben maandag 11 juni ongesteld geworden en zou vrijdag 15 juni weer moeten beginnen met de pil( yaz 24+4 ) Nu is het zo dat ik een dag te laat met mijn pil ben begonnen ( dus zaterdag ipv vrijdag ) Ook ben ik in de eerste week van mijn pilstrip een pil vergeten, deze heb ik later wel ingenomen maar veel te laat. Ik heb de gehele maand veilig sex gehad omdat ik er dus vanuit ging dat mijn pil nu niet meer save was. Nu is het zo dat ik 1 keer onveilig sex heb gehad in de nacht van 23 op 24 juni. ( had gedronken ). paar dagen daarna ben ik me niet helemaal lekker gaan voelen maar zocht er eigenlijk niets achter. Nu had ik gisteravond ineens erge buikkrampen en in bed kon ik me draai niet vinden! hoe ik ook lag het ging niet weg. nu zijn de buikkrampen weg maar heb nog wel af en toe een steek in me onderbuik. Ook voelt mijn onderbuik met vlagen hard aan en lijkt hij wel beetje opgezet. Zou het kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben ( door die avond dat ik onveilig sex heb gehad )? Op z'n vroegste zou ik dat volgende week donderdag pas kunnen testen maar wil graag wat meningen van andere horen. alvast super bedankt.
Alleen een test zou uitsluitsel kunnen geven... Niemand hier op het forum zou kunnen zeggen of je wel of niet zwanger bent helaas. Nog even afwachten!
Denk ook dat de kans heel erg klein is, die dagen heb je toch gewoon je pil gehad? Het is niet als jij 1x je pil vergeet je de hele maand vruchtbaar bent. Zwangerschapsymptonen lijken heel erg veel op ongi symptonen. Alles kan natuurlijk, maar de kans zou klein zijn. Een test is het enige wat het kan uitwijzen.
bedankt voor jullie reacties! ik heb idd de pil gewoon verder geslikt! Ik snap ook dat je niet de hele maand vruchtbaar ben maar ben er achter gekomen dat ik op mijn 'vruchtbaarste'dag dus onveilig sex heb gehad! heb op site van predictor gekeken en daar kwam dat uit. Heeft dit er ook iets mee te maken of niet? kan op zijn vroegst donderdag testen dus dat dan doen.
de kans lijkt mij héél klein, zeker omdat je de rest van de maand de pil gewoon geslikt heb en vaak veilig seks hebt gehad... bovendien beginnen symptomen over het algemeen echt later hoor , dus ik denk dat die buikpijn iets anders is... (bij mij begonnen de symptomen zelfs pas bij 8 weken)