5 weken zwanger maar een Huge belly?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by D83, Jul 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Wie heeft of had rond de vijf weken al een behoorlijke (darmen?) buikje?
    Ik zou graag foto's willen vergelijken!
    Ik kan mijn buik echt niet meer inhouden.. Voel me opgeblazen, het staat bol en strak! Ben er blij mee hoor even voor de duidelijkheid maar las dat je meestal pas rond de 14 weken een buik krijgt, enkelen wat eerder, is dat zo?!

2. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ik ben ook zo'n vroeg buikje :) Ik vond hem al opgezwollen rond week 6. Eind week 8 vond ik hem enorm voor een prille zwangerschapsbuik. Sinds eind week 9 krijg ik al van mijn omgeving de opmerking dat ge het begint te zien... ;)
    Tja, niet veel aan te doen. Ik vind het ook vreemd dat hij nu al zichtbaar is. Het is er nog geen tijd voor! :D

3. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhhh ik 4 weken en al een enorm opgezette buik
    Kan 's avonds mijn broek niet meer aan, enkel jogging broek ;)
    Ik moet al andere shirts aan, want als ik een strak shirt aan heb zien mensen dit echt wel, normaal een platte buik !

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    mijn buik is al zo huge dat mensen die ik vaag ken van de kerk of school nu al vragen of ik zwanger ben
    hier kunnen we het dus al niet meer verbergen

5. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

Mar 16, 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben normaal al redelijk stevig
    maar ik kon altijd wel me buik in houden
    en had voor me figuur wel redelijk platte buik
    ik krijg me gewoone broeken wel dicht maar dat knelt echt en zit niet lekker
    dus heb nu maar tuniekjes met legings aan :D
    me buik is overichens ook iets in de breete opgezet

ik vraag me echt af waneer ik er voor het eerst op aan gesproken woord

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Hier ook alleen nog geen foto voor je. in de ochtend heb ik al een opbollende buik. Dit kan dus niet door eten komen ofzo. Je ziet het al duidelijk bij me. ben normaal vrij slank. Had dit bij de eerste 2 niet zo erg (helemaal niet zelfs!) bij de tweede kon ik heb verborgen houden tot 20 weken als ik dat zou willen. Dat kan nu echt niet. Ik zie collega's al echt naar me buik kijken. ik geloofde nooit zo dat je het al zo vroeg kon zien maar zie nu zelf dat het dus wel kan.

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Dames bedankt voor jullie reacties! Fijn om niet de enige te zijn.. Ik dacht echt; dit kan toch niet zo vroeg! Maar goed, we moeten t koesteren!;) en maar lekker uitbuiken (hoezo eet ik veel?) :p

8. Sas87

Sas87 Actief lid

Apr 27, 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hier 8 weken en ook al een buikje hoor.
    Ook opgenlazen gevoel.

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hier ook maar misschien niet helemaal eerlijk heb al 5 zwangerschappen doorstaan dit is nummer 6 en lijk wel 6 maanden i.p.v 6 weken zwanger :D:D:D:D

Share This Page