nou het zat er al in dacht ik zelf vorige week met stees wat bloedverlies na mijn ontlasting. en ja hoor na een week vol onzekerheid begon zaterdag 28 april na zeven weken drie weken overtijd de bloeding met wat stolseltjes daarna twee dagen net ongesteldheid niet zo hevig en ik hoopte nog dat het stoppen zou had nog niet echt vruchtje verloren. maar vanmorgen in alle hevigheid en nu krampen flink bloedverlies ren voordurend naar toillet en velies stolsels. dus miskraam de vorige was augustus 2006 duurde best lang voor ik weer zwanger was stond op lijst voor kijkoperatie en toen ineens bleek ik zwanger begin april dolblij hoopend dat het dit keer goed zou gaan ik heb al drie grote zoons en nooit geen problemen dus ik denk mijn leeftijd dan toch. of gewoon de vleesboom die in mijn baarmoeder zit moet toch iets de schuld geven. voel me gewoon rot dus schrijf het hier even van mijn af. weer lang wachten op nog een ronde maar wil eerst die vleesboom uit mijn baarmoeder nu. dus duurt nog wel weer even heb 3 mei afspraak al staan bij gyn omdat ik zwanger was nou dan moet ie toch maar even kjiken en het schoonlaten maken denk. ga vol goede moed maar door. iedereen met ook miskraam veel stekte.
allemaal hartelijk dank voor jullie steun ik lees hier steeds maar er over praten lukt me moeilijk ik schrijf het van me af mijn man is niet zo n prater. en de rest van fam wist het dit keer niet wil ik ook graag zo houden. dus lees en typ ik het van me af. en heb ik hier wat steun. en ga ik even met gyn praten heb gelukkig wel drie gezonde zoons al dat maakt wel een hoop goed dan denk ik maar aan de vrouwen die nog de eerste willen en het zelfde steeds mee maken. allemaal bedankt nog maals.