eisprong?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brunette02, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Dag verloskundigen

Ik moest 4 dagen geleden mijn eisprong hebben, maar ik voelde niets, ook geen last van slijmverlies. 2 dagen geleden dan een klein beetje rekbaar slijmverlies gehad, maar niet zoveel. Die avond geklust. Tijdens het klussen was het net of ik een glas water over mezelf had gegooid, want ik stond overdreven nat. Mijn vriend voelde bijna niet dat hij in mij zat. Heb ik nog nooit gehad. Gisteren opnieuw wat rekbaar slijmverlies, maar ook heel weinig. Vanochtend opgestaan met ongikrampen, maar na een uurtje was dat terug verdwenen. Nu vraag ik mij af wat die grote hoeveelheid waterig slijmverlies was tijdens het vrijen. en of die ongikrampen mijn eisprong was. en als dit zo is, is het dan nog nodig om vanavond te klussen of heb ik mijn kans verkeken?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

kan een keer anders lopen dan anders,wrs heb je op het moment van de gemeenschap wel meer slijmverlies gehad. wanneer precies je eisprong was kan ik niet zeggen. Maar in het algemeen geldt dat als je in je vruchtbare periode om de 2 of 3 dagen gemeenschap hebt, dat je dan een goede kans hebt om zwanger te worden. Dus je hebt je kans niet verkeken.
    Neme je foliumzuur?

Mirjam

3. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Bedankt voor je antwoord. Ik neem foliumzuur. Eventjes een update: gisterenavond last van ongikrampen en die houden vandaag al een hele dag aan. Het is net of mijn maandstonden erg zwaar zullen doorbreken, ook al kan dit nog niet (veel te vroeg). Mijn onderbuik staat net op ontploffen.

Deel Deze Pagina