bruin bloedverlies...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vechtertje, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vechtertje

25 aug 2013
    47
    0
    0
    levenscoach
    Limburg
    Gisteren was ik naar het toilet geweest en ik veeg af.. en al vanaf het begin van de zwangerschap kijk ik op t papiertje. En ik schrok er zat bruinachtig bloed op.. en ik nog een keer keer vegen maar het was al weg. Nu werd ik vanmorgen wakker en wederom bruinachtig bloedverlies ook met en hele kleine propjes. Daarnaast ook een beetje zo'n ongesteldheids-gevoel. Toen ik gisteren de verloskundige belde zei ze dat dat er een adertje gesprongen kan zijn met het groeien van de baarmoeder en dat het ongesteldheidsgevoel kan komen door de groeiende baarmoeder. Ik heb nu toch maar voor de zekerheid een bandje in mijn broek gedaan..

Wie heeft dit ook gehad..?
    Moet ik me zorgen maken..?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Het hoeft niets te betekenen hoor.
    Kan je geen extra echo krijgen?

3. Vechtertje

25 aug 2013
    47
    0
    0
    levenscoach
    Limburg
    Mijn verloskundige zei dat het wellicht oud bloedverlies was.. en die menstruatie-achtige-pijn was wellicht het groeien van mijn baarmoeder.. maar mocht het veranderen; van pijn.. of de kleur van het bloed.. dan moest ik meteen bellen.. dus maar even afwachten....

4. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Vechtertje,

Wat naar voor je, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. ik heb nu sinds twee dagen steeds bruin bloedverlies bij afvegen. Geeft mij een naar gevoel, maar probeer me steeds voor te houden dat het niks ergs hoeft te betekenen. Toch ga ik straks even bellen met de verloskundige, want ik maak me toch wel zorgen. Ik heb dus helaas geen antwoorden voor je. Houd je ons verder op de hoogte?

groetjes,
    MCR

5. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Mij is altijd verteld je pas zorgen te maken bij (grote) stolsols en helder rood bloed. Bruin (oud) bloed komt veel voor in begin van een zwangerschap en kan met innesteling te maken hebben. Ook is de baarmoedermond nu beter doorbloed. Hierdoor bloed deze sneller bij bijv. geneemschap en harde ontlasting.

Maar snap erg goed dat je je zorgen maakt. Ga op je gevoel af. Jij kent je lichaam het best!

6. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik heb in mijn huidige zwangerschap nu 3 of 4 keer bruinbloedverlies gehad.
    En zo dusdanig dat 2x mijn ondergoed er helemaal onder zat.

Maar met uk was tot de laatste echo alles goed, en ik ga er vanuit nu nog steeds. :)

Maar ik heb ook de ervaring, wat met bruinverlies begon, ging uiteindelijk over naar rood en is een mk geworden.

Het kan dus 2'kanten op gaan, maar hoeft niet meteen ernstig te zijn. :)

Deel Deze Pagina