Hallo! Ik vraag me af of iemand het volgende eens heeft gehad. Midden augustus kreeg ik wat last van zogeheten zwangerschapskwaaltjes (pijnlijke borsten en tepels,opgezette buik etc.) Nog over lopen grappen met een vriendin ( haha denk dat ik zwanger ben ) ik ben namelijk helemaal niet bezig om zwanger te worden. 1 sept( ik was iets later dan normaal met mijn ongesteldheid) kreek ik onwijze menstruatie krampen. Heel erg pijnlijk, en heb ik normaal nooit. bij het verwijderen van mijn tampon , zat hier een soort stuk vlees/vel slijm (ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven ) aan. T was in iedergeval heel stug en kreeg het niet kapot. Ik dacht toen zelf aan een miskraam?! Nu kreeg ik midden september weer de zelfde zwangerschapskwaaltjes. Ik heb op 5 oktober een test gedaan en deze test was positief. 3 dagen later nogmaals een test gedaan en deze was ook positief. Nu het rare, ik ben gewoon aan de pil. nou heb juli wel een rare maand gehad door ziekte en overlijden van me moeder . Rare dagen gehad en moeten overnachten in t ziekenhuis waardoor de inname van me pil niet precies was. Dus ik kan vegrijpen als er toen een "ongelukje" is gebeurd.. maar daarna brn ik gewoon weer heel netjes geweest.. wie heeft dit ook wel is gehad.. eerlijk gezegd ben ik wel heel blij nu en ook best bang dat t weer fout gaat.. bedankt voor jullie reactie !
Als je aan de pil bent, ook al ben je zwanger, en je last een stopweek in dan krijg je een onttrekkingsbloeding. Dat is wel wat anders dan een echte menstruatie. Als je nu weer positief test, dan denk ik dat je zelfs wat langer zwanger zou kunnen zijn. Ik zou even contact opnemen met een vk of HA en daar dit verhaal ook doen. Wellicht kunnen ze voor je een echo maken.
Dank jullie. K heb inderdaad morgen een afspraak bij de huisarts. maar zou er dan ook stukjes weefsel mee kunnen komen ? En zo erge pijn ? K ben benieuwd..