hallo, Ik heb woensdag best lang gemeenschap gehad. Nu had ik daarna bruinige afscheiding, de dag erop nog een heel klein beetje en gisteren niets. Nu ging ik net naar de wc en ik heb altijd tijdens een zwangerschap meer witte afscheiding en veel dicker. Nu dus ook, maar er zat weer wat bruinig in. Gisteren had ik overigens geen afscheiding, maar dat heb ik altijd minder na gemeenschap. Het was niet veel, kan dit nog een restje zijn? Ik heb geen buikpijn en verlies geen helder rood bloed of stolsels. Ben nog steeds de hele dag misselijk en erg moe. maar onbewust maak ik me wel zorgen. ik ben ook net gescheiden en dat heft ook een hoop stress gebracht. alvast bedankt voor je antwoord,
Goedenavond, ik kan me goed voorstellen dat dit je onzeker maakt. Zeker met alle stress die je hebt rond de scheiding. Toch komt dit regelmatig voor in de zwangerschap na het hebben van gemeenschap. In de zwangerschap in de baarmoedermond extra doorbloed. Door het vrijen kan er makkelijk een bloedvaatje knappen en dit kan wat bruinige afscheiding geven. Dit kan geen kwaad. Succes en een goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique