Hoi dames, Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en kan mij info geven. Ik heb altijd een ritme gehad met ongesteld worden. 2 gezonde kinderen op de wereld mogen zetten. De jongste is nu 10 maanden. Mijn ritme is om de 5 weken ongesteld worden. Nu ben ik 27 maart ongesteld geworden wat al een week te vroeg was en afgelopen zaterdag avond had ik ineens bruin bloed verlies bij het afvegen. Maandverband in gedaan. Het is alleen bruin bloed. Met afvegen en soms een beetje in het maandverband. Veel slijm draden en menstruatie krampen. Ben gewoon een beetje in de war.
Bruinverlies kan duiden op een naderende menstruatie, maar ook kan het betekenen dat je lijf oud bloed uit je lichaam werkt en dat er helemaal geen menstruatie aan zit te komen.. Kortom...het kan alle kanten op! Succes!
Ik vind het zo raar dat ik na 2 weken weer ongesteld word. Nog nooit mee gemaakt. Mijn menstruatie begint ook nooit met bruin bloed verlies. Afgelopen zaterdag is het bruin bloed verlies begonnen. Net met afvegen was het helder rood. Misschien dat mijn lijf een nieuw ritme gaat zoeken?
Melanietje, dat is inderdaad erg vreemd. Het kan inderdaad dat je cyclus even van slag is of inderdaad een ander ritme gaat zoeken... Vervelend hoor! Hou je ons op de hoogte?