Verscheurd van verdriet

Discussion in 'Miskraam' started by mizz, Jun 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 4,5 jaar wachten waarvan 3,5 in de mmm was ik eindelijk zwanger na het terugplaatsen van onze 2e cryo. Daarvoor 1 verse tp, 1 cryo tp en een cryo gehad die niet goed was ontdooid.

Na bloedprikken in het ziekenhuis bleek dat mijn hcg dusdanig laag was dat ze mij voorbereidden op een miskraam. Ik was gelijk erg verdrietig maar wilde ook hoop houden.

Helaas is vannacht mijn miskraam op gang gekomen. Ik voel me kapot van verdriet. Nog nooit eerder was ik zwanger en nu moet ik het gelijk alweer 'inleveren'. Hoe ga je hiermee om? Ik hoef gelukkig maandag pas weer te werken. Is het raar om langer vrij te nemen? Ik was 5 weken zwanger. Ik wil dit alleen maar even van mij afschrijven.. het voelt zo leeg van binnen..

2. Marlo

Marlo Bekend lid

Aug 30, 2014
    845
    161
    43
    Jeetje wat heftig voor je!
    Natuurlijk is het niet raar dat je even niet kan werken , het is hartstikke heftig als je dit meemaakt.
    Sterkte!

3. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

Dec 21, 2015
    1,447
    393
    83
    Wat verschrikkelijk meis! Wat een verdriet!
    Ik vind dat je je niet hoeft te schamen om je hiervoor ziek te melden. Het is een hele harde klap, en je moet de tijd nemen om het te verwerken.
    Heel erg veel sterkte

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    He wat vreselijk verdietig. Het is niet gek hoor als je even vrij neemt van je werk.
    Ik heb alle keren niet gewerkt tot het bloeden was gestopt. Sterkte meid.

5. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

Feb 18, 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het is helemaal niet gek als je niet gaat werken hoor. Of je nog bloedt of niet, maakt niet uit. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar voor veel beroepen moet je ook een beetje emotioneel stabiel zijn.
    De één is er ook sneller "overheen" als de ander, maar als je al 3,5 jaar in de mmm zit dan kan ik me heel goed voorstellen dat je nu even stuk zit.
    Ik ben achteraf te snel aan het werk gegaan, dacht dat het bloeden was gestopt, maar het begon weer overnieuw en ben toen zelfs naar de eerste hulp geweest omdat ik zo veel bloed ben verloren.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

6. twins2009

twins2009 Bekend lid

Nov 10, 2012
    563
    2
    0
    Ik wil je veel sterkte wensen en snap dat je kapot bent. Jullie hebben zo veel moeite moeten doen en dan word het weer van je afgenomen.

7. Veertje86

Veertje86 Lid

May 13, 2016
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Jeetje heel veel sterkte.
    Tuurlijk is het niet raar om langer thuis te blijven.
    Wij hebben pas geleden met 6 weken een miskraam gehad en heb meer als een week echt niets willen doen.
    Neem je tijd die jij ervoor wilt nemen.
    Luister naar je lijf je weet wat je voelt en doe wat jij wilt.

💋

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jeetje wat ontzettend verdrietig.. Heel veel sterkte!

9. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Sterkte en nee ik vind het niet gek als je een paar dagen langer thuis blijft.

10. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Sterkte meid!

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Het is onwijs verdrietig. En ik heb 4 miskramen meegemaakt tijdens mijn IVF/ICSI. Dus ik weet echt hoe het voelt. En ja, je bent nu kapot en ja je zult nog een tijd verdrietig zijn. Maar je hebt nu 4 dagen om bij te komen en ik vind niet dat je je hierom maandag nog ziek zou moeten melden.

12. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Idd, hier ook een miskraam gehad en ik herken zeker het gevoel!
    Het verdriet heeft nu de overhand en ik ben het met Hilly eens over 4 dagen voert het minder de boventoon en is het misschien wel fijn om je gedachten te verzetten.

Share This Page